"2013 este un an de actiuni indraznete in care sa restabilim valoarea pe care o primim pentru produsele noastre. Am crescut preturile pentru publicitate si taxele de cablu. Rezultatele din primul trimestru reflecta faza initiala a implementarii acestor actiuni. In timp ce am avut succes in majoritatea tarilor in care suntem prezenti, am intampinat dificultati din partea anumitor agentii de media si investitori in publicitate in Cehia, unde consumul de puncte de rating a scazut, influentandu-ne veniturile si profitul operational. Actiunile noastre de pret in Cehia, dar si in regiune vor continua pentru ca suntem determinati sa schimbam trendul de scadere a cheltuielilor pentru publicitate TV”, a comentat Adrian Sarbu.

In primul trimestru din acest an CME a avut venituri de 137 milioane de dolari, in scadere cu 30,4 de milioane de dolari fata de aceeasi perioada a anului trecut. Pe de alta parte, grupul american a inregistrat pierderi operationale (OIBDA) de 20,6 milioane de dolari, comparativ cu un castig de 14 milioane de dolari intre ianuarie-martie 2012.

In Romania, Pro TV S.A, compania care detine licenta pentru posturile de televiziune Pro TV, Pro TV International, Acasa TV, Acasa Gold, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania si Pro TV Chisinau, a raportat venituri de 42 de milioane de dolari in primul trimestru, mai mici cu 1,3 milioane de dolari fata de perioada similara a anului trecut. De asemenea, profitul operational a scazut de la 1,15 milioane de dolari la 959.000 de dolari.

Citeste si:

Central European Media Enterprises (CME), grupul american care detine compania Pro TV mai are operatiuni audio-video si in Cehia, Croatia, Bulgaria, Slovacia si Slovenia.