Festivalul "George Enescu" a fost prezent, de asemenea, si pe site-ul televiziunii de stiri Euronews, intr-o prima etapa a campaniei de promovare internationala, in perioada 15 februarie - 14 martie.

Spotul de prezentare este difuzat de CNN incepand cu data de 22 aprilie.

De asemenea, bannerele festivalului de pe site-ul Euronews au insumat un numar total de peste 190.000 de accesari. In acelasi timp, in perioada noiembrie - decembrie 2012, spotul Festivalului International "George Enescu" 2013 a fost difuzat de Euronews de 102 ori.

CNN si Euronews sunt principalii parteneri media internationali ai Festivalului "George Enescu" 2013. In 2011, Euronews a acreditat si a trimis un reporter special pentru a acoperi evenimentele din respectiva editie a festivalului si a difuzat un numar de cinci reportaje din Bucuresti. Un reporter Euronews va fi prezent si la editia din 2013 a festivalului.

Citeste si:

Festivalul International "George Enescu" este unul din marile evenimente culturale internationale organizate de Romania si un brand cultural de tara.

Pe 14 februarie, Guvernul a anuntat printr-un comunicat ca editia de anul acesta a Concursului International "George Enescu", eveniment care se desfasura in cadrul Festivalului "George Enescu", a fost decalata pentru aceeasi perioada a anului 2014, din motive financiare, competitia si festivalul urmand sa aiba loc alternativ, o data la doi ani.

Festivalul "George Enescu" a avut deschiderea oficiala pe 4 septembrie 1958, la trei ani dupa moartea lui George Enescu, marcand debutul uneia dintre cele mai importante manifestari muzicale internationale gazduite de Romania.

Festivalul "George Enescu" este organizat de Artexim, o institutie aflata in subordinea Ministerului Culturii, cu sprijinul Primariei Municipiului Bucuresti, prin ArCuB, in colaborare cu Fundatia Art Production.