Linia de produse va fi lansata in a doua jumatate a acestui an si se adreseaza fanilor acestui serial britanic.

NBC, proprietarul companiei britanice care produce "Downton Abbey", a obligat postul de televiziune american PBS sa opreasca vanzarile "neautorizate" de produse inspirate din acest show TV in ianuarie, intrucat PBS nu detine drepturile de autor necesare pentru astfel de afaceri.

Gareth Neame, producatorul executiv al serialului, a declarat ca o linie de produse oficiala - care include o linie vestimentara, una de accesorii si produse de infrumusetare si una de obiecte de mobilier - se afla de atunci in etapa de dezvoltare si va fi lansata printr-o serie de petreceri spectaculoase in lunile viitoare.

Gareth Neame nu a precizat data la care va avea loc lansarea oficiala, insa a precizat ca toate produsele din aceasta linie oficiala vor fi puse in vanzare pe site-ul magazinului virtual al grupului NBC, care vinde in prezent o colectie mica de carti, DVD-uri si calendare.

Citeste si:

Postul PBS a fost acuzat anul trecut ca a profitat de popularitatea serialului "Downton Abbey" si nu a returnat profiturile realizate grupului NBC, companiei care produce serialul - Carnival Films - si scenaristului si creatorului show-ului, Julian Fellowes.

Postul PBS comercializa in 2012 pe site-ul sau diverse bijuterii, precum cercei si coliere identice cu cele purtate de doua personaje principale din serialul "Downton Abbey" - Lady Mary si Lady Sybil.

PSB a fost somat sa retraga de pe site-ul sau aceste produse.

Acest serial britanic, recompensat cu doua premii BAFTA, doua Globuri de Aur si noua premii Primetime Emmy, a debutat pe micile ecrane in Marea Britanie in septembrie 2010. In prezent, serialul "Downton Abbey" este difuzat in peste 200 de tari si este urmarit de peste 120 de milioane de telespectatori.

Sursa foto: https://ro-ro.facebook.com/DowntonAbbey