“Traim o epoca a democratizarii accesului la comunicare. Asa cum conceptul Karaoke ofera oricarui om sansa sa cante pe o scena, asa si tehnologiile de comunicare ca Facebook, AdWords sau Wordpress fac din fiecare companie si chiar persoana, un advertiser. Provocarea pentru fiecare companie e sa imbine eficient metodele de comunicare disponibile, intr-o maniera care sa serveasca scopului fundamental al oricarei firme – profitul care vine ca urmare a modelului de business corect”, declara Rotarus.

Managerul adauga ca noul sau business este “o alternativa la solutiile traditionale pentru comunicare – agentii sau consultanti independenti”, iar serviciile (strategie si implementare in comunicare, training si coaching) vor fi oferite atat “pentru cei implicati direct, cat si pentru managerii care constata ca in prezent businessul nu mai poate fi separat de comunicare".

De asemenea, compania va oferi serviciul SDaaS (sales director as a service), un concept nou pe piata romaneasca, care presupune ca un director de vanzari sa externalizeze o parte din urmatoarele activitati: analiza, strategie de vanzari, politica de pret, training si coaching echipa, punerea la punct a procedurilor, urmarire a activitatii.

Citeste si:

Calin Rotarus are o experienta de 17 ani in publicitate, din care 12 in online.

A condus timp de 10 ani una dintre cele mai mari regii de publicitate online din Romania si a fost implicat in multe proiecte de comunicare, research, media si PR. A lansat in Romania branduri ca ARBOInteractive, LogicSearch, V2Media etc. De asemenea, este fondator si coproprietar al Rockschool, cea mai mare scoala de rock din Romania.