Elan Schwartzenberg a instiintat Consiliul National al Audiovizualului (CNA) ca este proprietarul tuturor marcilor Realitatea Media, precizand totodata ca orice solicitare de autorizare a unei televiziuni cu denumirea Realitatea Plus necesita acordul sau, scrie Mediafax.
In acest document, Elan Schwartzenberg aduce la cunostinta CNA faptul ca societatea Realitatea Media SA isi desfasoara activitatea sub egida marcilor Realitatea Media, detinute de societatea Win Win Business & Lobby Company Limited, ca urmare a contractului de cesiune incheiat in data de 18 aprilie 2012 intre SC Realitatea Media SA, in calitate de cedent, si Win Win Business & Lobby Company Limited, in calitate de cesionar.

Schwartzenberg face trimitere si la solutia pronuntata luni de Curtea de Apel Bucuresti, prin care acest contract de cesiune de marci, "avand ca obiect transferul tuturor drepturilor si obligatiilor asupra marcilor Realitatea Media, isi pastreaza pe deplin valabilitatea, titular cu drepturi depline asupra marcilor Realitatea Media fiind in acest moment societatea Win Win Business & Lobby Company Limited".

In prezent, asociatul majoritar al Realitatea Media SA este societatea Strategies Research Investments SRL (86,513817357%), ai carei actionari sunt Cozmin Gusa (50%) si Maricel Pacuraru (50%).

Ceilalti asociati ai Realitatea Media SA sunt: Sindicatul National "Petrom-Energie" (5,423391979%), PSV Company SA (7,555789039%), SC Global Video Media SRL (0,507001207%), Florin Bercea (0,000000139%), care este si administrator special al Realitatea Media SA, Eugen Gheorghe Luha (0,000000139%), Gheorghe Cristian Toroipan (0,000000139%).

Citeste mai multe despre situatia marcilor Realitatea pe Mediafax.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri