Image Public Relations (Image PR), una dintre cele mai mari agentii de relatii publice de pe piata locala, are contracte de colaborare de minimum un an cu toti clientii din portofoliu, pentru ca intr-o perioada mai scurta nu se pot vedea rezultatele activitatilor de comunicare, a declarat pentru wall-street.ro, Alexandru Paius, senior partner al companiei.
“Clientii din portofoliul nostru au contracte de minimum un an, pentru ca facem consultanta in comunicare pe termen mediu si lung, asa cum corect ar trebui sa faca PR-ul. Nu ai cum sa ai rezultate pe termen scurt…altfel spus, nu lucram pe proiecte punctuale. Daca ar veni maine un client sa ii facem o conferinta de presa sau o campanie virtuala tactica, nu am accepta, pentru ca s-ar intoarce cumva impotriva noastra”, explica managerul agentiei cu afaceri de aproximativ 1,4 milioane de euro anul trecut.

Printre clientii actuali ai companiei se numara: Unilever South Central Europe, Coca-Cola HBC Romania, Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM), Arctic, Eco-Rom Ambalaje, AXA Asigurari, Philip Morris Romania, British American Tobacco Romania, Tasuleasa Social, Abbott Romania, Societatea de Scleroza Multipla, Asociatia Pacientilor cu Afectiuni Autoimune, Prologis Romania.

Cel mai vechi client al companiei este Coca-Cola, din 1997.

Image PR este una dintre primele agentii de relatii publice lansate in Romania, compania, infiintata in 1995, numindu-se initial Image Promotion si fiind parte a grupului de presa MediaPro. Actionarii agentiei sunt Alexandru Paius (80%) si Iulia Maria Tanase (20%).

Aflati mai multe despre cum au evoluat anul acesta Image Public Relations si piata de relatii publice, intr-un interviu cu Alexandru Paius care va fi publicat luni, 27 mai.

Sursa foto: Image Public Relations

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri