Rogalski va juriza alaturi de membrii juriului din alte 12 tari cele mai bune campanii de PR si advertising ale ultimului an. De asemenea, fondatoarea Rogalski Grigoriu Public Relations se va numara printre speakerii acestei editii cu o prezentare intitulata „Profit with a Purpose”, despre diferentierea brandurilor prin idealuri care schimba in bine viata oamenilor.

“Acum 2 ani mi-a cazut in mana un numar al Harvard Business Review, al carui cover story era un articol semnat de Michael Porter, cu titlul „How to fix capitalism”. Raspunsul la aceasta intrebare, dezvoltat in mai multe pagini ale revistei, conducea catre ideea de a reinventa economia capitalista pe bazele economiei sociale. Este o revolutie in care noi, creatorii de idei si de continut, avem rolul sa demonstram ca binele <face bine> chiar si profitului si ma bucur ca am ocazia sa vorbesc despre asta intr-un festival de comunicare cu traditie in celebrarea creativitatii,” a declarat Eliza Rogalski.

Golden Hammer reuneste specialisti din industria internationala de advertising si comunicare, printre care se numara Tadeusz Zorawski, CEO Universal McCann Polonia, Petter Andreasson, CEO Andreasson Public Relations Suedia, Andris Blaka, partener Ogilvy PR Letonia, Chris Dobson, managing director Emea Edelman UK, Eric Schoeffler, Chief Creative Officer DDB Tribal Germania, Hugh Boyle, Global Head of Digital Ogilvyaction UK sau Alex Stil, Head of Digital EMEA Mindshare.