Mona Opran este noul director de operatiuni (COO) a patru dintre companiile grupului Centrade Saatchi&Saatchi, unul dintre cele mai mari grupuri locale de comunicare, si anume Saatchi & Saatchi, Saatchi & Saatchi X, Pantone si Epidemic.
Opran va avea ca obiectiv principal dezvoltarea strategiei de crestere a acestor agentii.

“Constructia de branduri puternice reprezinta esenta businessului Saatchi. Modul in care oamenii relationeaza cu brandurile s-a schimbat in primul rand datorita revolutiei digitale, asadar trebuie sa schimbam si noi modul in care comunicam cu ei”, declara directorul operational al celor patru companii.

Saatchi & Saatchi este o agentie de creatie de publicitate, Saatchi & Saatchi X este o companie de BTL&shopper marketing, Pantone activeaza in zona de productie publicitara, iar Epidemic este o companie de mobile marketing.

Radu Florescu ramane CEO al Centrade Saatchi & Saatchi, al saselea jucator pe piata locala de comunicare, cu afaceri de 53,8 milioane de euro si un profit net de 1,7 milioane de euro in 2011.

Mona Opran si-a inceput cariera in publicitate in anul 1996, in cadrul 141 Romania, departamentul de BTL al Saatchi & Saatchi.

Intre 1997-2000, a facut parte din echipa agentiei D’Arcy, unde a gestionat proiecte in Romania, Bulgaria si Macedonia desfasurate de P&G, Connex, Kraft Foods si de alti clienti ai agentiei.

Dupa ce a ocupat pozitia de manager de marketing al Bucharest Mall, Mona a revenit in D’Arcy in pozitia de director al IMP, divizia de BTL al companiei D'Arcy.

In 2005, Mona Opran a creat Saatchi & Saatchi X, una dintre primele agentii de shopper marketing de pe piata locala.

In 2007, Mona Opran a devenit managing director al Saatchi & Saatchi si Saatchi & Saatchi X, iar din ianuarie 2011 s-a concentrat a fost pe dezvoltarea Saatchi & Saatchi X.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri