Opran va avea ca obiectiv principal dezvoltarea strategiei de crestere a acestor agentii.

“Constructia de branduri puternice reprezinta esenta businessului Saatchi. Modul in care oamenii relationeaza cu brandurile s-a schimbat in primul rand datorita revolutiei digitale, asadar trebuie sa schimbam si noi modul in care comunicam cu ei”, declara directorul operational al celor patru companii.

Saatchi & Saatchi este o agentie de creatie de publicitate, Saatchi & Saatchi X este o companie de BTL&shopper marketing, Pantone activeaza in zona de productie publicitara, iar Epidemic este o companie de mobile marketing.

Radu Florescu ramane CEO al Centrade Saatchi & Saatchi, al saselea jucator pe piata locala de comunicare, cu afaceri de 53,8 milioane de euro si un profit net de 1,7 milioane de euro in 2011.

Mona Opran si-a inceput cariera in publicitate in anul 1996, in cadrul 141 Romania, departamentul de BTL al Saatchi & Saatchi.

Citeste si:

Intre 1997-2000, a facut parte din echipa agentiei D’Arcy, unde a gestionat proiecte in Romania, Bulgaria si Macedonia desfasurate de P&G, Connex, Kraft Foods si de alti clienti ai agentiei.

Dupa ce a ocupat pozitia de manager de marketing al Bucharest Mall, Mona a revenit in D’Arcy in pozitia de director al IMP, divizia de BTL al companiei D'Arcy.

In 2005, Mona Opran a creat Saatchi & Saatchi X, una dintre primele agentii de shopper marketing de pe piata locala.

In 2007, Mona Opran a devenit managing director al Saatchi & Saatchi si Saatchi & Saatchi X, iar din ianuarie 2011 s-a concentrat a fost pe dezvoltarea Saatchi & Saatchi X.