Daca in anii ’90, mai precis perioada 1994-1999, vinzarea prin corespondenta inregistra in jur de 10 milioane de dolari anual, in prezent cifrele nu sint deloc onorante, bugetele investite, comparativ cu media traditionala, nedepasind 3% din total.

In Ungaria, de exemplu, cheltuielile pe direct marketing, ca procent din advertisingul traditional ajung la 24%. In Polonia, cifra este de 30%, in Bulgaria cifrele se invirt in jurul sumei de 40%, iar in Republica Ceha, 27%.

Totusi, „chiar daca publicitatea clasica va lasa mai greu loc mesajelor personalizate, acestea din urma, daca sint folosite corect, pot fi solutia cistigatoare“, spune Mihai Petroff, managing director la Mailers, in cadrul evenimentului de presa ce a precedat primei conferinte internationale de marketing Direct din Romania - RoDirect 2006. „Avem clienti care au vindut peste un milion de dolari din vinzari prin corespondenta“, mai spune acesta.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5520&art=13344&cHash=d41d8992d6