El o inlocuieste astfel pe Roxana Dumitru care a plecat de la conducerea agentiei in toamna anului trecut si care intre timp a fondat Designers for Kids, un magazin online pentru copii.

Balint va avea ca obiectiv dezvoltarea strategiei de crestere a agentiei si consolidarea businessului pe noi trenduri de comunicare.
Practic, managerul se va concentra pe zona de new business, pe cresterea agentiei pe noi segmente de comunicare (atat pe plan creativ, cat si strategic) si pe coordonarea departamentelor agentiei si consolidarea relatiei cu clientii actuali.

“Impreuna cu echipa, provocarea principala este sa continuam sa ne reinventam, sa raspundem noilor realitati ale pietei si nevoilor clientilor nostri” a declarat Lorand Balint.

Lorand Balint si-a inceput cariera in publicitate in anul 2000 in cadrul agentiei BBDO ca strategic planner, iar din 2002 s-a alaturat Leo Burnett. In cadrul grupului fondat de fratii Ioana si pozitia de manager regional pentru comunicare in zona Balcanilor, manager de comunicare pentru zona Europei, manager de comunicare global, manager de comunicare pentru zona Africa sub-sahariana, director de comunicare la nivel de grup pentru zona Balcanilor, manager de comunicare de brand, director de comunicare global si director pentru digital.

De-a lungul carierei, a colaborat cu clienti precum P&G si Elite si s-a implicat in proiecte internationale precum programul de voluntariat pentru ONG-ul Iko Poran din Rio de Janeiro. Pana acum, a vizitat peste 40 de tari.

Citeste si:

A absolvit Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice si are un masterul in publicitate la Universitatea din Bucuresti. A studiat in cadrul mai multor universitati precum Universiteit Antwerpen, Institute of Leadership & Management UK, Universite de Montreal - HEC Montreal.

Balint este profesor asociat la MBA-ul Romano-Canadian si partener al Platypus Group, o organizatie din domeniul educatiei.
Leo Burnett&Target este agentia de creatie a Leo Burnett Romania, al doilea grup de comunicare din Romania, cu afaceri de de 61,2 milioane de euro in 2011.

Grupul Leo Burnet este format din zece agentii: Leo Burnett & Target (creatie), Starcom Mediavest Group (media), 23 communication ideas (creatie), The Practice (relatii publice), Ileo (digital), Digital Star (digital), The Geeks (digital) si 2Parale (digital), 8team (digital), Breeze Mobile (digital).

Portofoliul de clienti al celor zece companii insumeaza peste 100 de clienti locali si internationali.

Grupul este condus de Ioana (CEO) si Stefan Iordache (COO), cei doi frati punand bazele acestuia in 1994 prin infiintarea agentiei Target Advertising (in prezent Leo Burnett&Target), care in 1996 s-a afiliat la reteaua Leo Burnett.