In cazul in care Eliza Rogalski si Alina Damaschin vor cumpara actiunile lui Dragos Grigoriu, fondatorul Tempo Creative Group, grup de comunicare din care face parte si compania Rogalski Grigoriu Public Relations, acesta ar fi al doilea exit facut de Grigoriu in 2013 dupa ce in urma cu cateva luni a vandut agentia de digital Kinecto, pe care a fondat-o impreuna cu Radu Ionescu, catre reteaua globala de media si comunicare digitala Aegis Media.

Cine si cat detine in agentia Rogalski Grigoriu Public Relations

In prezent, agentia Rogalski Grigoriu Public Relations este controlata de Dragos Grigoriu, cu 60% din actiuni. Restul actiunilor sunt detinute de Corina Grigoriu (21,5%), Eliza Nicolae Rogalski (10%) si Florina Varzariu cu 8,5% dintre actiuni.

Aegis Media cumpara agentia de digital Kinecto. Tranzactia poate ajunge la 5 mil. euro

Aegis Media cumpara agentia de digital Kinecto. Tranzactia poate...

Pana la indeplinirea criteriilor de performanta si exercitarea optiunii de cumparare, responsabilitatea administrarii agentiei va reveni in mod unic Elizei Rogalski (foto stanga) si Alinei Damaschin, ceilalti actionari ramanand “silent partners”.

“Prin aceasta intelegere, Eliza si Alina au sansa unui progres important in cariera lor, dar au si responsabilitatea de a duce mai departe un brand la succesul caruia au contribuit foarte multi oameni din grupul nostru”, a declarat Dragos Grigoriu, actionar in cadrul agentiei de relatii publice si fondatorul Tempo Creative Group.

Rebranding: Agentia se va numi Rogalski Damaschin Public Relations

In acelasi timp, Alina Damaschin, cea care din noiembrie 2010 este directorul general al Rogalski Grigoriu Public Relations, intra in actionariatul agentiei, care isi schimba numele in “Rogalski Damaschin Public Relations”, procesul de rebranding urmand a se finaliza in perioada imediat urmatoare.

„Astazi ma intorc la PR cu aceeasi energie si pasiune ca acum 5 ani, cand am pus bazele agentiei”, a afirmat Eliza Rogalski, fondatoarea Rogalski Grigoriu Public Relations.

Partile au fost asistate in acest demers de catre societatile de avocatura Reff si Asociatii, respectiv Mares, Danilescu si Asociatii.

Printre clientii Rogalski Grigoriu Public Relations se numara Agricola Bacau, Amnesty International, Banca Romaneasca, Carpatair, Draexlmaier, Forum Film, Fundatia Pretuieste Viata, Generali, Green Group Romania Holdings, Holcim Romania, Heidi, KRUK International, LeasePlan Romania, Orkla Foods Romania, Regina Maria, Rompetrol, Romtelecom, Siemens Romania, Sloop, Sony Mobile Communications AB, World Vision.

Citeste si:

Agentia de comunicare Rogalski Grigoriu Public Relations a avut o cifra de afaceri de circa 800.000 de euro si un profit net de 140.000 de euro in 2011, conform Ministerului de Finante.

Rogalski Grigoriu Public Relations este agentia de relatia publice a grupului de comunicare Tempo Creative Group, grup care in 2011 a avut o cifra de afaceri de 5,7 milioane de euro si din care mai fac parte companiile Tempo Advertising (creatie) si Aegis Media (media).

Cine este Eliza Rogalski

Eliza Rogalski (39 de ani) are 14 ani de experienta in comunicare, ea lucrand initial, timp de un an, la cotidianul Ziarul Financiar. Ulterior, intre 2000 si 2001, a lucrat un an la producatorul de software de business SAP Romania si un tot un an (2002—2003) la Help Net. Din februarie 2004 a devenit director de relatii publice in cadrul agentiei de publicitate Tempo Advertising. In 2007 a fondat agentia de relatii publice Rogalski Grigoriu Public Relations.

Cine este Alina Damaschin

Alina Damaschin (38 de ani) este din noiembrie 2010 directorul general al agentiei Rogalski Grigoriu Public Relations.

Managerul are aproximativ 15 ani de experienta in domeniul comunicarii, Alina Damaschin (foto stanga) angajandu-se in 1998 la agentia de publicitate D’Arcy in departamentul de service. In cadrul D’Arcy, ea a lucrat pana in anul 2000, cand s-au alaturat agentiei de creatie Saatchi&Saatchi tot in pozitia de client service pe conturi precum Procter&Gamble, BRD, Holcim sau Caroli. In cadrul Saatchi&Saatchi, managerul a ocupat si functia de Regional Account Director.

In 2007 a devenit client service director in cadrul companiei de creatie Lowe&Partners. De asemenea, in 2009, managerul a lansat alaturi de Cristian Pantazi si Miruna Ocnarescu agentia de digital Kaleidoscope, companie preluata in 2010 de grupul de comunicare BBDO Romania. De altfel, in vara lui 2012 agentia de online Kaleidoscope si cea de comunicare directa Proximity, au fuzionat, noua companie numindu-se Kaleidoscope Proximity.