Comunicarea AFI Palace Malls, inclusiv a celui mai mare mall din Romania, AFI Palace Cotroceni Mall, va fi gestionata de echipa condusa de Alina Popa, parte a diviziei de consumer a GolinHarris.

“Inca de la prima intalnire, am remarcat atentia deosebita pe care echipa AFI o acorda rezultatelor livrate de agentia de PR si corelarea activitatilor de comunicare cu obiectivele de vanzari”, spune Alina Popa (foto), manager senior in cadrul diviziei de consumer al GolinHarris, companie cu afaceri de 1,57 milioane de euro in 2011.

AFI Europe este una dintre cele mai importante companii din domeniul real estate din Romania, prezenta pe piata locala anul 2005. Compania a dezvoltat si administreaza AFI Palace Cotroceni, unul din cele mai mari si de succes mall-uri din Romania si printre cele mai mari cinci mall-uri din Europa Centrala si de Sud-Est, dar si cladirile de birouri AFI Park, care se dezvolta in jurul mall-ului. Alaturi de AFI Palace Cotroceni si AFI Park, in octombrie 2013 AFI Europe va lansa si AFI Palace Ploiesti si va continua dezvoltarea proiectelor de retail aditionale AFI Palace Arad si AFI Palace B.Noi.

Pentru a atinge publicurile diferite ale celor doua business-uri, unite sub umbrela AFI doua, in cadrul acestui proiect au fost alocate doua echipe.

Citeste si:

Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii de renume precum: Altex Romania, AVON Romania, BASF, Bayer, Caroli Foods, CBRE, Centrofarm, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Romana, Electrolux, Focus Copii Disparuti, Franklin Templeton Investments, History Channel, Johnson&Johnson, Kludi, L’Oreal Romania, Mercedes-Benz Romania, Nuance Communications, Orange Romania, PepsiCo/Lipton, Praktiker, RBS – Royal Bank of Scotland, Schneider Electric Romania, SIF Muntenia, SofMedica, TeamNet International, Transavia, Unilever (Lipton), URBB – United Romanian Breweries Bereprod, VEKA Romania, X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul, Cinnabon).

Compania face parte din grupul Lowe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din Romania, cu afaceri de 52,3 milioane de euro in urma cu doi ani.

Grupul include si agentiile Lowe&Partners (creatie), Initiative (media), Senior HyperActive (comunicare digitala), Brand Programming Network (BPN) Romania (media), Medic One (comunicare medicala) si Mobile Works (mobile marketing).