Acum 100 de ani, in 1906, in Bucuresti se vindeau primele produse marca Bosch. Astazi, in 2006, Bosch sarbatoreste primii 100 de ani in Romania. In tot acest timp, la fel ca peste tot in lume, Bosch a oferit clientilor sai produse de inalta calitate punand tot timpul accentul pe tehnologie si inovatie. Campania “Bosch. Cu 100 de ani inainte” derulata in presa, on-line si prin materiale promotionale promoveaza valorile Bosch, inovatie si traditie, jucandu-se pe sensul dublu al cuvantului “inainte”: Bosch a venit acum o suta de ani (increderea in calitatea confirmata de traditie) dar este cu o suta de ani inaintea tuturor (viziune si inovatie).

Daca in 1928 apar primele scule electrice Bosch, in 1933 primul frigider Bosch sau in 1978 ABS-ul, primul sistem anti-blocare din lume lansat in productie de serie, aceste cateva dintre cele peste 2 800 de inventii apar ca firesti pentru Bosch, care si-a asumat inca din 1886 la Stuttgart rolul de vizionar in domeniul tehnologiei. Mai mult, Bosch ocupa in prezent pozitia de lider in tehnologia auto si industriala, propunand in acelasi timp si o intinsa oferta de produse si servicii de uz personal si profesional.

Data: 05-06-2006 | Sursa: Notorius Advertising
Notorious lanseaza o ampla campanie de sarbatorire a 100 de ani de viziune Bosch in Romania

Preferinte

Comenteaza stire Recomanda Tipareste

AlteArticole

adidas reinnoieste echipamentul echipei nationale de fotbal a Romaniei AMWAY ROMANIA anunta o crestere de 62% a cifrei de afaceri Christina Aguilera este regina fotbalului, in noul spot Pepsi Revista Sunete editie de colectie Swatch + Arta = Jelly in Jelly Din cate miscari pui un elefant sa alerge intr-o cursa de ogari? Schimbari importante in managementul agentiei Saatchi & Saatchi SIVECO Romania si Adentity au scos la miting peste o mie de elevi si profesori bucuresteni Cel mai complex forum de marketing, comunicare si vanzari Reader’s Digest doneaza peste 22. 000 de carti elevilor din zonele afectate de inundatii
toate stirile

Acum 100 de ani, in 1906, in Bucuresti se vindeau primele produse marca Bosch. Astazi, in 2006, Bosch sarbatoreste primii 100 de ani in Romania. In tot acest timp, la fel ca peste tot in lume, Bosch a oferit clientilor sai produse de inalta calitate punand tot timpul accentul pe tehnologie si inovatie. Campania “Bosch. Cu 100 de ani inainte” derulata in presa, on-line si prin materiale promotionale promoveaza valorile Bosch, inovatie si traditie, jucandu-se pe sensul dublu al cuvantului “inainte”: Bosch a venit acum o suta de ani (increderea in calitatea confirmata de traditie) dar este cu o suta de ani inaintea tuturor (viziune si inovatie).

Daca in 1928 apar primele scule electrice Bosch, in 1933 primul frigider Bosch sau in 1978 ABS-ul, primul sistem anti-blocare din lume lansat in productie de serie, aceste cateva dintre cele peste 2 800 de inventii apar ca firesti pentru Bosch, care si-a asumat inca din 1886 la Stuttgart rolul de vizionar in domeniul tehnologiei. Mai mult, Bosch ocupa in prezent pozitia de lider in tehnologia auto si industriala, propunand in acelasi timp si o intinsa oferta de produse si servicii de uz personal si profesional.
Publicitate

Sloganul ‘Inovator // Vizionar // Bosch’ sustine aceasta orientare catre viziune a lui Robert Bosch si a produselor lansate sub numele sau. In calitate de lider tehnologic, Bosch continua sa fie cu un pas inaintea timpului sau sustinandu-si in acelasi timp aceasta pozitie prin tot ceea ce intreprinde. Clientii aleg Bosch pentru inovatiile eficiente, pentru credibilitatea si calitatea muncii. Nu in ultimul rand, in spiritul fondatorului sau, firma Bosch demonstreaza prin activitatea sa responsabilitate sociala si fata de mediu.

De-a lungul intregului an Notorious va pregati pentru Bosch diverse evenimente pentru marcarea primului secol de inovatie, tehnologie si viziune in Romania.

In 1906 Bosch este prezent in Romania prin firma Leonida & Co din Bucuresti, in 1994 deschide filiala Bosch in Romania, in 1999 Bosch und Siemens Hausgerate GmbH deschide filiala BSH Electrocasnice in Bucuresti, in 2004 aduce Buderus Romania SRL, pentru ca in 2006 sa se puna piatra de temelie a fabricii de elemente de tehnica liniara Bosch Rexroth - mentionand doar cateva repere romanesti Bosch. Notorious colaboreaza cu Bosch din 1997 pentru toate campaniile acestuia.

Echipa Notorious:
Catalin Popa – Senior Art Director
Claudia Pascu - Senior Art Director
Rares Dumitrel - Senior Art Director
Lucian Boariu – Senior Copywriter
Mircea Topoleanu – Junior Copywriter
Adriana Jipa – Group Account Director