Agentia de relatii publice 2activePR a preluat in iunie conturile de PR ale brandurilor Bergenbier si Staropramen, parte din portofoliul companiei Bergenbier, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a berii.
“Comunicarea din industria berii este un domeniu foarte competitiv in care diferentierea facuta prin PR si social media conteaza din ce in ce mai mult”, a declarat Corina Barladeanu, director general al 2activePR.

2activePR are o experienta de peste zece ani de comunicare pe piata berii, printre brandurile gestionate in ultimii ani numarandu-se Ursus si Timisoreana.

Compania 2activePR a fost infiintata in anul 2000 de catre Corina Barladeanu si a avut in 2011 o cifra de afaceri de aproximativ 970.000 de euro, conform datelor de la Registrul Comertului.

Agentia are 15 angajati si ofera servicii consultanta in comunicare corporate si de marketing, management de criza, campanii de informare si educare, platforme si proiecte CSR, servicii de event management si marketing. Printre ceilalti clienti ai 2ActivePR se numara Procter&Gamble, Lenovo sau Pernod Ricard.

Bergenbier este unul dintre cei mai mari producatori de bere de pe piata romaneasca, compania activand in Romania din 1994. Aceasta are 600 de angajati si o fabrica la Ploiesti. Compania face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume.

Portofoliul Bergenbier include: Bergenbier (cu sortimentele bere blonda, bere blonda fara alcool, Fresh Lemon si Fresh Grapefruit), Noroc , Staropramen, Stella Artois, Beck’s, Löwenbräu. De asemenea, compania importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri