Brandient a creat pentru producatorul de vopsele Guzu Chim noul nume de corporatie " Fabryo " si noua identitate vizuala corporativa. De asemenea, Brandient a redesenat brandurile Savana si Ekonomic in cadrul unui proces de modernizare a businessului care reflecta evolutia firmei pe o piata tot mai competitiva.

Pentru a reflecta trecerea de la o firma antreprenoriala la o corporatie in formare, Brandient a creat [propus] numele Fabryo, inspirat de latinul "faber", adica "mestesugar", "creator", comunicand talentul si maiestria cu care fiecare dintre angajatii companiei contribuie la dezvoltarea produselor si a businessului.

Identitatea vizuala, simpla si solida, face o trimitere sugestiva la stiinta chimiei, plasand numele intre catenele pline de culoare ale unui hexagon. Impreuna cu sloganul propus de client, " Creator de vopsele ", noua identitate reflecta atat " chimie " cat si " creativitate ", respectiv stiinta si competentele prin care cele mai bune produse, facute de chimisti profesionisti, cu retete exceptionale, sa multumeasca cea mai exigenta clientela.

Citeste si:

" Ne-am schimbat numele, dar nu si credintele, pentru ca avem acelasi respect pentru calitate si pentru partenerii nostri. Vrem sa consolidam imaginea unei companii unde oamenii muncesc cu talent si cu respect pentru calitate, lucru recunoscut si prin parteneriatul exclusiv cu DuPont - unul dintre cei mai inovatori jucatori mondiali – pentru productia de vopsea cu Teflon in Romania " a declarat Daniel Guzu, CEO Fabryo.

Revitalizarea brandului premium Savana a pornit de la pastrarea numelui, care se bucura de recunoastere si notorietate ridicata. Vechiul ambalaj sugera insa ariditate, asprime si era necredibil in comunicarea calitatii, drept pentru care noua identitate vizuala a fost desenata pentru a sustine in continuare numele dar si a inspira calitate prin viata, culoare si exuberantza.

" Fabryo face parte din noua elita a industriei romanesti - o elita care se creaza sub ochii nostri prin efort antreprenorial si competitivitate, care respecta regulile jocului si pentru care reputatia este primordiala. " a declarat la randul ei, Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.