Bergenbier, marca de bere cu cele mai mari vanzari din Romania, are un nou design pentru logo-ul marcii si o noua eticheta pentru sticla de 0,5L. Noua infatisare a sticlei Bergenbier, cu eticheta metalizata si folie de gat aurie, va ajuta marca sa-si mentina rezultatele foarte bune inregistrate in ultima vreme. In primele cinci luni ale anului, vanzarile de Bergenbier au crescut cu 51% fata de ianuarie-mai 2005, Bergenbier devenind principalul motor de crestere al Interbrew Romania, numarul 1 in topul berilor din Romania (cf. MEMRB Romania) si numarul 1 ca notorietate conform studiilor facute de Synovate.

"Imbunatatirile aduse logo-ului, care are acum forma de scut, urmaresc sa accentueze profilul masculin al marcii iar prin modificarile aduse etichetei ne dorim sa crestem atractivitatea marcii in special in canalul HoReCa”, declara Liviu Irimia, Director marketing Interbrew Romania. Noul design al marcii beneficiaza de sustinere media: spot TV pe principalele canale de televiziune, campanie de presa, materiale de promovare la punctele de vanzare, promotii de vizibilitate in canalele Food si HoReCa.

“Pentru viitor, Bergenbier isi propune sa se distanteze in liderul de necontestat al pietei. Acest obiectiv poate fi atins continuand sa tinem pedala la maximum: charisma si consistenta in comunicare, agresivitate la punctul de vanzare, mentinerea atentiei consumatorului prin tot ceea ce facem” continua Liviu Irimia.