Printre castigatori au fost atat persoane fizice, cat si persoane juridice din Bucuresti si imprejurimile capitalei, un procent de 70% dintre castigatori avand peste 40 de ani. Toti participantii la promotie s-au inregistrat la EUfonika pentru ca au dorit sa beneficieze de tarifele avantajoase oferite de acest serviciu, mai ales pentru apelurile cu destinatie catre international. declara Roxana Simiras, Marketing Manager EUfonika.
Roxana Simiras a mai adaugat: Promotia a avut obiectivul declarat de a stimula interesul general pentru serviciul EUfonika. in plus, a fost o ocazie excelenta de a ne cunoaste mai bine potentialii clienti si de a afla care sunt asteptarile lor in ceea ce priveste serviciul EUfonika. Am discutat personal cu fiecare dintre castigatori si concluzia a fost ca acestia s-au dovedit a fi realmente interesati de beneficiile utilizarii serviciului EUfonika, de tarifele deosebit de avantajoase, de cele 25 de minute gratuite oferite in momentul semnarii contractului, dar si de modalitatea facila de inregistrare, care nu implica riscuri sau obligatii suplimentare.
Noul serviciu a fost lansat in urma cu doua luni de catre Combridge, subsidiarul roman al Magyar Telekom, ca o consecinta fireasca a liberalizarii pietei de telecomunicatii din Romania. Maghiarii vor miza pe preturi favorabile asigurate de tehnologia IP si reteaua Next Generation Network.
Serviciul Eufonika poate fi accesat deocamdata prin reteaua Romtelecom, oficialii Magyar Telekom neexcluzand varianta extinderii unor parteneriate cu operatori de telecomunicatii alternativi.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: