AXN White se adreseaza in special femeilor, urmand sa aiba la data lansarii seriale precum The Client List, Grand Hotel sau Eat Pray Love.

AXN Black se adreseaza in special barbatilor si va difuza, de la aceleasi date, seriale precum Spartacus, The Hero, Primeval: A New World.

Ambele canale vor pastra “cele mai bune seriale ale AXN Crime si Sci-Fi”. Ele se adreseaza unui public cu varste cuprinse intre 21-50 de ani, urban.

“Romanii sunt foarte pasionati de seriale cu teme intunecate, crime. Se diferentiaza astfel de consumatorii polonezi, de exemplu, care prefera seriale mai «luminoase», cu happy ending”, sustin reprezentantii regionali ai AXN. Mai mult, romanii urmaresc mult mai mult seriale si dupa 11 noaptea, spre deosebire, de exemplu, de cei din Ungaria.

Citeste si:

“AXN va ramane si in urmatorii ani numarul unu pe segmentul canalelor de divertisment si filme. Rating-ul canalului a crescut cu 50% si cota de piata cu 40% in 2012 fata de 2011”. 60% din audienta este formata din femei.

Canalele ce urmeaza a fi lansate la 1 octombrie vor putea fi vizionate si online, contra cost, pe platforme precum SeeNow. Unele show-uri vor putea fi vizionate gratuit, pe Internet.

AXN concureaza cu ProCinema, Diva, Film Café sau HBO pe piata locala.

In viitorul apropiat vei putea citi in wall-street.ro un interviu pe larg cu directorul regional al AXN, detaliind planurile companiei in Romania, perspective de piata dar si viitorul televiziunii pe plan global.