Campania de comunicare pentru noul design al marcii Bergenbier poarta semnatura Leo Burnett si este sustinuta, pe langa spotul TV Pisoii, de executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing.

Ideea creativa pe care se construieste noul spot reconfirma masculinitatea marcii Bergenbier: Barbatii observa, in general, numai detaliile care ii intereseaza - si oricine stie la ce s-a uitat de fapt un barbat inainte sa-i spuna unei femei ce ochi frumosi ai! Asa incat ne-am gandit la ce s-ar uita un barbat care e pus sa filmeze doua femei intr-un moment foarte siropos: intalnirea dintre un motan si puii sai nou-nascuti. Exact: la femei, la meciul de la televizor si la berile reci aduse de gazda. Iar printre detaliile interesante pentru barbati, si-a gasit locul noua eticheta, care face sticla de Bergenbier mai aratoasa si mai masculina, explica Irina Burlan, copywriter.

Spotul Pisoii produs de Multimedia Est in regia lui Radu Muntean este difuzat in perioada 5-25 iunie pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport, TV K Lumea.

Echipa Interbrew care s-a implicat in derularea proiectului:
Liviu Irimia - Marketing Director, Stefan Teodorescu - Senior Brand Manager Bergenbier; Bogdan Lefter - Marketing Executive Bergenbier; Cosmin Toma - Marketing Executive Bergenbier.

Echipa Leo Burnett care a lucrat la realizarea campaniei: Irina Burlan Copywriter; Alexandru Icodin Art Director; Claudiu Teohari Junior Copywriter; Carmen Tiderle Deputy Creative Director; Bogdan Naumovici Creative Director; Roxana Dumitru New Business Director, Alina Floroian Brand Communication Supervisor, Irina Revnic Brand Communication Executive; Laurentiu Semeniuc Strategic Planner; Roman Tolici Chief Illustrator Officer; Laura Georgescu Baron A/V Production Director

Bergenbier este marca a companiei Interbrew Romania, filiala locala a concernului multinational InBev, numarul 1 mondial. InBev mai produce in Romania renumitele marci Stella Artois, Becks, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.

Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania.

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la AdOr, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la EFFIE Awards Romania 2005-2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri