Campania de comunicare pentru noul design al marcii Bergenbier poarta semnatura Leo Burnett si este sustinuta, pe langa spotul TV „Pisoii”, de executii in presa, bannere pe internet si activitati de e-mailing.

Ideea creativa pe care se construieste noul spot reconfirma masculinitatea marcii Bergenbier: “Barbatii observa, in general, numai detaliile care ii intereseaza - si oricine stie la ce s-a uitat de fapt un barbat inainte sa-i spuna unei femei “ce ochi frumosi ai!” Asa incat ne-am gandit la ce s-ar uita un barbat care e pus sa filmeze doua femei intr-un moment foarte siropos: intalnirea dintre un motan si puii sai nou-nascuti. Exact: la femei, la meciul de la televizor si la berile reci aduse de gazda. Iar printre detaliile interesante pentru barbati, si-a gasit locul noua eticheta, care face sticla de Bergenbier mai aratoasa si mai masculina”, explica Irina Burlan, copywriter.

Spotul „Pisoii” produs de Multimedia Est in regia lui Radu Muntean este difuzat in perioada 5-25 iunie pe posturile de televiziune: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro, TV Sport, TV K Lumea.

Echipa Interbrew care s-a implicat in derularea proiectului:
Liviu Irimia - Marketing Director, Stefan Teodorescu - Senior Brand Manager Bergenbier; Bogdan Lefter - Marketing Executive Bergenbier; Cosmin Toma - Marketing Executive Bergenbier.

Citeste si:

Echipa Leo Burnett care a lucrat la realizarea campaniei: Irina Burlan – Copywriter; Alexandru Icodin – Art Director; Claudiu Teohari – Junior Copywriter; Carmen Tiderle – Deputy Creative Director; Bogdan Naumovici – Creative Director; Roxana Dumitru – New Business Director, Alina Floroian – Brand Communication Supervisor, Irina Revnic – Brand Communication Executive; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner; Roman Tolici – Chief Illustrator Officer; Laura Georgescu –Baron – A/V Production Director

Bergenbier este marca a companiei Interbrew Romania, filiala locala a concernului multinational InBev, numarul 1 mondial. InBev mai produce in Romania renumitele marci Stella Artois, Beck’s, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.

Leo Burnett se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania.

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 4 ani la Ad’Or, a titlului de Agentia Anului 2005 la festivalul de publicitate Golden Drum si cea mai premiata agentie la EFFIE Awards Romania 2005-2006.