Ogilvy & Mather Bucharest este castigatoarea licitatiei organizate de Fabryo Corporation - “Creator de vopsele”. Ogilvy & Mather a fost astfel desemnata agentia de brand responsabila cu dezvoltarea strategica si creativa a marcii de vopsea Savana, din portofoliul Fabryo – „Creator de vopsele”.

Primul proiect dezvoltat de Ogilvy & Mather in cadrul noului parteneriat a fost creatia si organizarea standului cu care Savana a fost prezenta la targul Construct Expo Ambient de la Bucuresti. Eroul din portofoliul Fabryo care a stat in centrul atentiei si in jurul caruia a fost conceput standul este noua vopsea Savana cu Teflon®, o inovatie exclusiva pe piata romaneasca de vopsele.

De creatia standului - pornind de la concept si pana la implementare - s-a ocupat agentia, iar la partea de proiectare si executie a colaborat cu o echipa de arhitecti tineri (“Organul de Arhitectura”) care a imbracat conceptul intr-un proiect de arhitectura inedit.

Pornind de la noua pozitionare a brandului Savana – vopsea premium facuta cu stiinta, standul trebuia sa reflecte precizia, rigoarea, calitatea, expertiza – intr-un cuvant, stiinta - care stau in spatele produsului finit Savana si care il fac sa se diferentieze de competitie.

“A fost un proiect foarte interesant, pentru ca intalnirile cu Organul de Arhitectura nu au fost clasice briefinguri, ci adevarate sedinte de lucru, dovedind ca stim sa lucram in echipa. Mai mult, arhitectii chiar sunt unul dintre targeturile principale ale Construct Expo si am valorificat din plin insight-urile baietilor de la Organul de Arhitectura. Ceea ce a iesit in final este un proiect de care suntem foarte multumiti. Transmitem ca Fabryo este o companie moderna, inventiva, in pas cu timpurile,” declara George Grosescu – Art Director.

“Cred ca am reusit sa trecem dincolo de cliseele de stand gen: “casa ta”, “orasul viitorului” sau “laboratorul profesorului traznit” si sa ajungem intr-o zona mult mai subtila, mai moderna si mai savuroasa: cea a simturilor. Pentru ca trebuia sa inspiram inovatie si stiinta nu doar la modul declarativ. Toate detaliile au fost gandite pe reperele de culoare, forma, iluzie optica, inclusiv mobilierul, costumele promoterilor si brosurile de prezentare. Clientul a fost alaturi de noi in fiecare moment si a imbratisat conceptul nostru. Asa ca standul Savana a reusit sa iasa in evidenta, sa atraga publicul si sa impresioneze prin inventivitate,” completeaza Laura Ionescu – copywriter.

Echipa care s-a ocupat de acest proiect din partea Ogilvy & Mather: George Grosescu – art director, Laura Ionescu – copywriter, Razvan Capanescu – creative director, Lilian Neagu – DTP coordinator, Anca Steff – account manager, iar din partea Fabryo: Margareta Alexe – director de marketing.