Media Insight a fost desemnata pentru a se ocupa de contul de media a brandului Granini aflat in portofoliul Carlsrom Beverage Co., companie ce detine in Romania un portofoliu exclusiv de marci premium internationale: Tuborg, Carlsberg, Holsten, Skol si Orangina, precum si importul berilor Guinness si Kilkenny. Media Insight va oferi pentru brandul Granini servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiza a mediului competitiv precum si evaluare media.

Lansarea media pentru brandul Granini demareaza in luna iunie si are ca obiective principale crearea notorietatii brandului Granini în rândul publicului-ţintă si pozitionarea brandului pe piata sucurilor naturale.

La televizor, consumatorii vizati de Granini vor putea urmari pe canalele Pro TV, Prima TV, MTV, TV Sport, Pro Cinema, TV Klumea, AXN si Discovery un spot de 20 de secunde. S-a optat pentru o strategie de media activa, ce inglobeaza o vasta selectie de programe specifica publicului-tinta. Astfel, atentia a fost orientata catre o tipologie de programe cu afinitate precum: documentare, filme, stiri, programe culturale, cinema, stil, frumusete si calatorii.

Suplimentar campania va beneficia de insertii in presa si panotaj stradal care sa optimizeze eficacitatea campaniei de media.

„Suntem foarte incantati sa deschidem portile unei frumoase relatii de colaborare alaturi de partenerul nostru. Comunicarea pentru contul Granini ne inspira sa descoperim cu acuratete potentialul si valorile unei marci internationale de prestigiu, lider in Europa si care se afla in plina ascensiune si pe piata romaneasca,” a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director Media Insight.

„Cu brand-ul Granini ne adresam unui segment de consumatori foarte sofisticati, consumatori care pe de o parte au devenit constienti de importanta pe care o are consumarea produselelor naturale, iar pe de alta parte, asteapta ceva nou, ceva care sa fie altfel decat ceea ce ii inconjoara zilnic. Cum inovatia este una din valorile brand-ului Granini, pentru campania media pe care o desfasuram impreuna cu partenerul nostru Media Insight, ne-am propus o noua abordare a segmentului bauturilor naturale si implicit o comunicare inovatoare pentru aceasta. Este vorba de o abordare multisenzoriala a brand-ului, de o experienta care trece dincolo de beneficiile rationale ale produsului, Granini fiind un suc pe care trebuie sa-l savurezi cu toate simturile. Pentru toti consumatorii nostri...”Drink with your 5 senses”” a declarat Elena Maracine, Granini Brand Manager.

Media Insight este o agentie de planificare strategica si implementare media, cu o experienta de sase ani pe piata de media din Romania. Media Insight face parte din grupul international WPP, si in prezent este cotata printre primele agentii de media romanesti.