Astfel, managementul companiei este format din Mircea Pascu (foto, managing director), Florina Voevod (director financiar), Alina Buzatu (director general adjunct) si Mihai Fetcu (director de creatie).

Cele doua companii au avut anul trecut o cifra de afaceri de circa 15,7 milioane de euro, iar pentru anul acesta managementul se asteapta la o crestere usoara a businessului.

”Geometry Global in Romania nu numai ca va avea un suport impresionant din partea grupului, dar va reprezenta totodata un jucator cu o expertiza pentru clientii care isi doresc masurabilitate, creativitate si diferentiere”, a afirmat Mircea Pascu, managing director al Geometry Global Romania.

Citeste si:

Pe de alta parte, agentia are in jur de 150 de angajati si clienti precum Procter&Gamble, BAT, Opel, Pernod Ricard, Asirom sau eMag.

De asemenea, biroul Geometry Global din Bucuresti pastreaza sediul din Strada Frumoasa, nr. 39.

Geometry Global este o agentie de activare de brand care are 4.000 de angajati in 56 de piete, Lansata in iunie 2013, Geometry Global ofera servicii de activare precum shopper marketing, marketing centrat pe relatii, promotional si experiential, din mediile trade si digital. Geometry Global este parte a grupului WPP.