Acesta este primul Grand Prix primit de GMP sau Webstyler la Golden Drum ori alta competitie internationala.

”Why don’t you come over?”, campania realizata in Romania ce s-a bucurat de cea mai mare vizibilitate internationala, a venit ca un raspuns al Gandul.info, GMP Advertising si Webstyler la campania britanica menita sa stopeze ”exodul” de romani in Marea Britanie, odata cu ridicarea restrictiilor de pe piata muncii in ianuarie 2014. Campania s-a raspandit in doua saptamani in toata lumea, implicand activ sute de mii de romani si generand peste 100 de aparitii in presa internationala, echivalentul a 2 milioane de euro free media.

Citeste si:

"Nu este o coincidenta ca primul Grand Prix primit de GMP Advertising vine din zona comunicarii digitale. Industria de comunicare se schimba, iar noi nu putem sta deoparte, spectatori, ci contribuim la schimbare. Incepand cu acest an, GMP si-a propus sa exploreze cat mai mult zona comunicarii digitale" a declarat Felix Tataru, directorul general al GMP.

Intreaga campanie a fost finantata din fonduri private si nu a fost afiliata cu nicio institutie politica sau guvernamentala din Romania sau din alta parte.