Campania de relatii publice pentru Goodyear RunOnFlat a castigat douǎ premii SABRE in anul 2005- “Oscarurile” industriei europene de PR- pentru cea mai bunǎ campanie in domeniul automobilelor” si pentru cea mai bunǎ campanie pan-europeanǎ a anului. Premiile au fost acordate in timpul decernǎrii Premiilor SABRE din 24 mai, in Berlin, Germania.

Conform lui Chuck Sinclair, vice-presedintele de comunicare globalǎ, premiul pentru cea mai bunǎ campanie pan-europeanǎ este cu totul special. In competitie au intrat 650 de campanii din 23 de tari.

“Campania castigǎtoare a concurat cu campanii cu bugete mari, ca de exemplu cea de lobby pentru desfǎsurarea Olimpiadei din 2012 in Londra, sau campania de lansare a noului avion cu reactie Airbus 380 pentru pasageri. Este o mare onoare, dar mai mult de atat, rezultatele campaniei au fost remarcabile, ceea ce este cu adevǎrat important,” a spus Sinclair. “Aceasta este o demonstratie a faptului cǎ publicitatea creativǎ, axatǎ pe inovatii relevante, poate aduce success”, a mai adaugat Sinclair.

Campania RunOnFlat s-a desfǎsurat panǎ in prezent in sase tari - Franta, Germania, Italia, Africa de Sud, Spania si Marea Britanie - sub indrumarea lui Chris Aked, director de comunicare. Jens Voelmicke, brand si product PR manager din Luxemburg, echipele de relatii publice din tǎrile respective, echipele de marketing din Bruxelles, Belgia si echipa de RP a companiei Goodyear in Europa, Weber Shandwick , au lucrat ca o echipǎ pentru a ajuta campania sǎ genereze peste 800 de articole, mentionǎri la radio si televiziune, iar rezultatele au fost peste asteptǎri.

Valoarea de publicitate a aparitiilor in presǎ este estimatǎ la 4 milioane de Euro (5.1 milioane dolari).

Citeste si:

Premiile Sabre recunosc “Realizǎrile Superioare in Branding si Reputatie” in domeniul relatiilor publice, in cadrul a 50 de categorii. Competitia oferǎ oportunitatea unicǎ specialistilor de PR din Europa, sǎ-si prezinte cele mai bune campanii, prin care trebuie sǎ demonstreze o abordare strategicǎ, gandire progresivǎ, integritate si eficacitate, pentru a castiga un premiu.

Despre Goodyear

Goodyear este cea mai mare companie producatoare de anvelope din lume. Avand sediul central in Akron, Ohio, compania produce anvelope, produse din cauciuc si produse chimice in peste 90 de locatii din 28 de tari. Goodyear are aproximativ 80,000 de angajati in intreaga lume.

Inovatiile Goodyear au stabilit standarde inalte la automobile de peste 100 ani. Goodyear a fost pionierul tehnologiei inovative in materie de siguranta, cunoscuta sub numele de RunOnFlat, care permite soferului sa-si continue călătoria chiar si in cazul unei pene de cauciuc. Goodyear este cel mai mare producator lider de anvelope RunOnFlat, cu aplicatii pe diferite modele BMW, Mini, automobile Mercedez-Benz de inalta performanta, pe legendarele masini sport ale Americii, Corvette si alte marci. Imbunatatiri la anvelopele Goodyear RunOnFlat se intrevad in viitorul apropiat, deoarece designerii companiei lucreaza cu multi producatori de automobile pentru mai mult de 100 proiecte RunOnFlat. In 2005, Goodyear a avut o productie de peste 1,7 milioane de anvelope RunOnFlat.