Discutiile despre ce fel de canal de media, televiziune ori online, este cel preferat de consumatori vor deveni istorie in urmatorii 3-5 ani pentru ca pana atunci aceste doua medii vor avea tot mai multe lucruri in comun si aproape se vor uni, a declarat Dan Bulucea, directorul general al Google Romania, in cadrul International Digital Forum.

„In fiecare minut pe YouTube se incarca 100 de ore de continut video. Intr-o zi pe YouTube se incarca mai mult continut decat au transmis cele mai mari retele din SUA in ultimii cinci ani. Multi dintre romani ar vrea sa aiba acces la Netflix. Cand cei care au creat House of cards au vrut sa produca serialul nicio retea nu a vrut fara un episod pilot. Cei de la Netflix au zis ca si-au facut calculele si au acceptat. Au dat drumul la un intreg sezon intr-un singur weekend. Oamenii au stat un weekend intreg sa vada tot. Ideea este ca daca le oamenilor ceea ce vor, la un pret rezonabil ii vei atrage. Avatar nu e mai putin Avatar daca il vedem pe tableta. In final e poveste. Consumatorii sunt in stare sa se uite 20 de ore continuu daca le place povestea. Internetul nu ar trebui privit ca o mare problema pentru modelele traditionale de continut, ci ca un premiu, ca cea mai mare sansa de reinventare. In final, continutul este ceea ce defineste, nu dispozitivul sau lungimea continutului. Si cred ca in 3-5 ani nu vor mai fi discutii despre TV versus online pentru ca pana atunci se vor unifica”, a explicat Bulucea.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri