“Pentru noi, 2013 fost cu siguranta mai stabil decat 2012. Dar asta este consecinta directa a faptului ca in 2012 a fost primul nostru an de activitate si cel in care abia ne dumiream cum sa tinem barca pe apa. 2013 a fost un an al cresterii organice, ne-am dezvoltat mai mult in jurul clientilor existenti si mai putin din noi clienti. Ne-am consolidat echipa pentru a fi pregatiti tipului de proiecte ale clientilor existenti”, a afirmat Irina Pencea (foto 1), partener al companiei.

Jazz Communication a avut anul trecut o cifra de afaceri de 997.000 de euro si profit net de 18.000 de euro, conform Ministerului de Finante.

“Estimam ca si 2013 se va incheia cu un mic profit, si asta ne spune ca am pus bazele solide pentru viitor”, a mai spus Pencea.

Au fondat compania in 2012 si au 22 de angajati

Fondatorii Jazz Communication sunt Irina Pencea (partener), Valentin Suciu (partener si creative director) si Diana Benko (partener si BTL director), cei trei publicitari avand peste 15 ani experienta pe piata locala.

Agentia are in prezent 22 de angajati care lucreaza pentru branduri precum Provident, Baneasa Shopping City, Grand Cinema Digiplex, Lay’s, Star, Krax, Muller, Golden Brau, Vichy Romania, La Roche-Posay, Dr. Oetker sau Cillit.

“Nu cred ca a trecut o luna de cand am deschis agentia in care sa nu avem un pitch pentru un nou proiect sau un nou client. Suntem in continuare activi in a cauta business in categoriile pe care nu le avem acoperite in portofoliu”, a afirmat Diana Benko (foto 2), partener si BTL director al Jazz Communication.

Citeste si:

Primele proiecte ale Jazz Communication au fost pentru Danone si promotia “Hai la marea rontaiala” pentru Lay’s, Star si Krax in ianuarie 2012, urmate de lansarea in BTL a lui Ciuc Radler si continuarea activarilor Desperados. Ulterior, compania a participat la mai multe pitch-uri in urma carora a castigat Provident, Baneasa Developments, Dr. Oetker, Reckitt Benckiser, Rompetrol, Panfoods sau Vichy Romania.

“Mai mult decat volumul lor la un anume moment in timp, ne intereseaza anduranta parteneriatului. Acesta este cel mai important fundament pentru viitor. Majoritatea acestor parteneriate sunt destul de vechi, unele dinainte de lansarea Jazz, iar altele din primul an de activitate”, adauga Benko.

Oficialii companiei nu au precizat care sunt clientii care le genereaza cele mai mari venituri.

In 2014 pun accentul pe creatie si festivaluri

“Tema generala a anului a fost cea a eficientei si eficacitatii indiferent de dimensiunea bugetului. Oamenii de marketing sunt tot mai preocupati sa demonstreze ca investitiile in comunicare aduc rezultate concrete”, afirma Diana Benko.

In ceea ce priveste dezvoltarea businessului in 2014, cei trei antreprenori isi doresc sa obtina premii la festivaluri si sa faca proiecte inovatoare de comunicare integrate.

“Ne propunem sa crestem calitatea creativa si nu neaparat dimensiunea businessului. In ceea ce priveste cifra de afaceri ne vom face o imagine mai clara privind estimarile numerice abia spre finalul anului. Ne-am dat seama ca octombrie este prea devreme pentru a seta cifre pentru anul viitor”, spune Valentin Suciu (foto 3), director de creatie si partener al Jazz Communication.