Pana la finalul anului, SABMiller va continua investitiile in initiative de publicitate si marketing, cu interes major pentru marile retele comerciale new-yorkeze. Campania de promovare a Peroni Nastro Azzurro va rula si in San Francisco si Miami in a doua parte a anului.

in cadrul programului de pozitionare a marcii, Peroni Nastro Azzurro a semnat recent contractul de parteneriat cu IMG Sports & Entertainment pentru a deveni sponsorul exclusiv al evenimentelor Saptamana Modei derulate in New York, Miami si Los Angeles. Saptamana Modei la New York va avea loc in luna septembrie 2006, urmata de evenimente similare in februarie si septembrie 2007. Saptamana Modei la Miami va avea loc in iulie 2006 si iulie 2007, iar evenimentul de la Los Angeles se va derula in octombrie 2006, martie si octombrie 2007.

Lansarea campaniei continua programul de promovare in New York si ca urmare a rezultatelor pozitive ale testarilor de piata in Statele Unite, alaturi de lansarea marcii in Marea Britanie si Africa de Sud. Miller Brewing Company, subsidiara a SABMiller plc, a introdus primul teaser de anuntare a noii campanii Peroni Nastro Azzurro in timpul ceremoniei Premiilor Oscar. Campania porneste de la o adaptare a capodoperei lui Fellini din 1960, “La Dolce Vita”.

Citeste si:

Chris Taylor, SABMiller International Brand Director Peroni Nastro Azzurro, completeaza:“Peroni Nastro Azzurro reprezinta stilul si rafinamentul italian, atribute cu care consumatorul new-yorkez se identifica in mod natural. Aclamata de critica la lansarea din timpul Oscarurilor, suntem convinsi ca noua campanie Peroni Nastro Azzurro va avea o evolutie buna pe piata new-yorkeza a marcilor de bere de import. Suntem incantati de viitoarea sponsorizare a Saptamanii Modei, asociere ce reflecta cu adevarat valorile Peroni Nastro Azzurro si continua efortul nostru de a depasi limitarile traditionale in promovarea berii.”

Peroni Nastro Azzurro este parte a portofoliului de marci premium ale SABMiller, care la nivel global mai include Pilsner Urquell si Miller Genuine Draft.

Tom Cardella, Senior Vice-President al Miller Brewing pentru segmentul de marci internationale si dezvoltare de piata, spune: “Piata marcilor de import reprezinta segmentul cu cea mai rapida dezvoltare in peisajul industriei berii in Statele Unite, iar in acest context noi redimensionam eforturile de marketing pentru promovarea Peroni Nastro Azzurro prin programe ce sustin pozitionarea marcii in segmentul superior al pietei. Infuzia de stil pe care Peroni o aduce in promovare, inclusiv asocierea cu IMG si Saptamana Modei, va contribui la pozitionarea Peroni in randul marcilor italiene de referinta.”