Pro TV S.A, compania care detine Pro TV, cel mai mare urmarit canal de televiziune din Romania, l-a numit in functia de CEO pe lituanianul Aleksander Cesnavicius (foto 1), el inlocuind-o de la 1 decembrie pe Anca Budinschi, cea care a condus businessul din septembrie anul trecut.

Anca Budinschi (foto jos) va ocupa functia de director adjunct si director de programe, ocupandu-se cu preponderenta de partea creativa a businessului.

Cesnavicius are o experienta de peste 10 ani in televiziune, fiind pana de curand la conducerea celei mai mari companii de online din Lituania, tara sa natala. A lucrat de asemenea pentru grupul media scandinav MTG, cat si pentru RTL.

Pana acum, managerul a ocupat pozitii de conducere in televiziuni din Lituania, Ungaria, Cehia si Slovenia, dar a lucrat si la diferite proiecte de pe teritoriul Rusiei.

“Lucrez in televiziune si new media de mai bine de 10 ani si imi voi folosi experienta acumulata in acest timp pentru a face din ProTV o afacere de si mai mare success”, a declarat Aleksander Cesnavicius.

Pro TV S.A a inregistrat anul trecut afaceri de 107 milioane de euro si pierderi nete de 25,6 milioane de euro, conform Ministerului de Finante. De asemenea, compania a avut anul trecut un numar mediu de angajati de 491 de persoane.

Controlata de americanii de la Central European Media Enterprises (CME), compania Pro TV detine licenta pentru posturile de televiziune Pro TV, Pro TV International, Acasa TV, Acasa Gold, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania si Pro TV Chisinau.

In afara de Romania, americanii de la CME mai au operatiuni audio-video si in Cehia, Croatia, Bulgaria, Slovacia si Slovenia.

Grupul este listat la New York, pe piata Nasdaq si pe bursa de la Praga.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri