Zamburi reprezinta o colectie de 40 de povesti scurte, ilustrate, disponibile incepand cu luna noiembrie atat la bucata, cat si impreuna cu un biblioraft in forma de acordeon in reteaua nationala Carturesti.

Investitia in acest proiect antreprenorial s-a ridicat la 20.000 de euro. Stefan si Adriana Liute estimeaza recuperarea investitiei in primele doua luni de la lansarea in librariile Carturesti si o cifra de vanzari brute care va depasi 40.000 de euro dupa primele trei luni.
„Zamburii sunt povesti la bucata, ce tin cu succes locul unei felicitari, unui <<multumesc>> sau unui <<noapte buna>>, dar au si rol decorativ. Proiectul s-a nascut dintr-o nevoie reala si foarte personala – aceea de a ne relaxa si binedispune intr-un timp foarte scurt – pentru ca nimeni nu are timp destul astazi. Pentru noi, primele trei luni vor fi un test – daca totul va merge bine, ne dorim sa extindem acest tip de continut si pe alte suporturi. Zamburii sunt un mod de gandire in primul rand, nu un titlu de carte cu ISBN”, a declarat Stefan Liute, scriitorul povestilor, director de strategie la Storience.

Mini-povestile au fost ilustrate de Dan Dulau (ilustratorul Festivalului SoNoRo si designerul identitatii Storience), scrise de Stefan Liute si editate de Adriana Liute.

Citeste si:

Zamburi este al doilea proiect antreprenorial al Adrianei si al lui Stefan, dupa agentia de branding Storience.

Infiintata in iulie 2012, Storience a inregistrat o cifra de afaceri de 150.000 de euro in primul an de la lansare.

Stefan Liute are 14 ani de experienta in consultanta de brand, iar Adriana Liute are 9 ani de experienta in consultanta de brand, comunicare corporativa si presa.