Retailerul Mega Image si McCann Bucuresti, agentia de publicitate a Mega Image, cu complicitatea unuia dintre partenerii publicatiei, au pus la cale o farsa publicatiei de umor Times New Roman, deschizand un magazin Mega Image in sediul redactiei pentru a le multumi pentru atentia acordata planurilor de extindere ale companiei.

Anul acesta, inspirati de strategia de extindere a companiei Mega Image pe piata locala, publicatia Times New Roman a dedicat peste 30 de articole satirice acestui subiect.

Printre titlurile articolelor se numara: „Premiera! Mega Image anunta deschiderea unui magazin nou, intr-unul mai vechi”; „Mega Image promite ca daca esti al patrulea la coada va deschide un nou magazin in maxim 3 minute”; „Surpriza uriasa pentru Ghita Ciobanul. De azi dimineata are si Mega Image la stana”; „Marinar naufragiat acum 20 de ani, bucuros ca pe insula lui pustie s-a deschis un Mega Image”.

„Radem in fiecare zi cand citim stirile de pe Times New Roman despre Mega Image. Ei au observat foare bine ca se deschid magazine peste tot. Ca sa nu uite asta, am zis sa le deschidem unul chiar in sediul lor. De data asta a fost o gluma, dar data viitoare s-ar putea sa fie pe bune”, a declarat Catalin Dobre (foto), executive creative director McCann Bucuresti.

Echipa McCann Bucuresti care a contribuit la aceasta campanie este formata din: executive creative director: Catalin Dobre, art director: Mihai Gheorghe, copywritter: Daniel Dobrin; group account director: Gabriela Alexandrescu, account manager: Mihaela Vasilescu; account executive: Andreea Balta; corporate communication manager: Carmen Bistrian; producator audio-video Alexandru Platon; colaborator electrician Nea Stelica.

Imagine: Colorbitor Production
Studio audio-video: Visual Effects Studio.

Vezi reactia celor de la Times New Roman.

Citeste si: Dobre, McCann Erickson: In publicitate este ca in fotbal. Toti cred ca pot sa faca reclame si ca au idei

Fondat in 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania, cu o retea ce cuprinde 218 magazine in Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase, sub marcile Mega Image (140) si Shop&Go (78).

McCann Erickson Romania este agentia de creatie a grupului de comunicare McCann WorldGroup Romania si are clienti precum The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, MasterCard Europe, KFC, Mega Image, Heineken Romania.
Din acest grup fac parte agentiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR si MRM Worldwide. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri