In mai putin de o luna incep inscrierile pentru cea de-a sasea editie a Festivalului Internetics. In perioada 15 iulie - 8 septembrie, beneficiarii si autorii de lucrari digitale se pot inscrie in competitiile din cadrul Internetics editia 2006.

Internetics a aparut ca o necesitate de recunoastere a rezultatelor actorilor de pe piata web si ca nevoie de stabilire a unei ierarhii de valori in exploatarea si dezvoltarea Internetului romanesc. Dupa o experienta de cinci ani, festivalul propune, cu mult curaj si optimism, o noua structura. Se poate spune ca fiecare editie a festivalului reprezinta o pagina din istoria Internetului romanesc, reflectand prin continutul sau, in fiecare an, evolutia rapida a acestui domeniu in general, si, in mod particular, in Romania. Astazi, Internetics promoveaza cele mai bune practici de folosire a Internetului ca spatiu de prezentare si promovare, ca mediu de afaceri si tranzactii online, loc de cunoastere, informare sau libera exprimare. Astfel, editia din acest an a festivalului se prezinta intr-un nou format. Sub umbrela Internetics sunt reunite trei competitii distincte: Web Promo, Web Space si Web Graphic.

Web Promo este competitia in cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri si elemente de advertising online ce au ca scop prezentarea sau promovarea unor produse, servicii sau organizatii. Prima categorie a competitiei, Site-uri de prezentare, contine sectiunile: Auto/ Servicii financiare/ Comunicatii/ Produse de consum rapid/ Produse si servicii medicale si de ingrijire/ Magazine/ Articole vestimentare/ Produse de folosinta indelungata/ Timp liber/Evenimente / Publicatii si Media/ Turism/ Social/Politic / Corporate/ Persoane/ Educatie si cultura. A doua categorie, Advertising online, are sectiunile: Banner-e/ E-mail marketing/ Viral video/ Instrumente interactive/ Jocuri. Campanii interactive reprezinta ultima categorie a competiei.

Web Space este competitia in cadrul careia se premiaza cele mai bune site-uri, portaluri sau blog-uri care ofera vizitatorului mijloace de tranzactionare, informare sau petrecere a timpului liber. Lucrarile pot fi inscrise la una dintre urmatoarele categorii: Site-uri, Portaluri si Blog-uri. Din cadrul categoriei Site-uri fac parte sectiunile: Comunitati/ Divertisment/ Jocuri/ Media/ Educationale/ Informare/ Magazine online/ Servicii si tranzactii online. Cea de-a doua categorie are doua sectiuni: Portaluri tematice si Portaluri generaliste. In cadrul ultimei categorii pot fi inscrise in competitie Blog-uri personale sau Blog-uri pe teme profesionale.

Web Graphic este competitia in cadrul careia se premiaza concepte creative puternice, executii consistente si aplicatii tehnice sofisticate cu aplicabilitate in spatiul virtual. Sectiunile competitiei sunt: Design de site/ Design de banner/ Design de blog/ Design de newsletter/ Motion graphics & animation/ Video & Moving image.

Una dintre noutatile acestei editii consta in expozitia virtuala gazduita pe site-ul evenimentului. Web Gallery este o expozitie online care-si propune sa sustina posibilitatile de libera exprimare pe care le ofera mediul virtual, prin prezentarea unor lucrari (foto, video, blog-uri personale/profesionale, 3D, multimedia arts, experimente online, motion graphics, animation) care cauta/merita expunere.

Detalii legate de categoriile si sectiunile de concurs pot fi cunoscute accesand site-ul festivalului www.internetics.ro.

In Romania, conform diferitelor studii efectuate, sunt aproape 5 milioane de utilizatori de Internet si numarul lor continua sa creasca. Astfel, mediul/piata virtuala din Romania devine o optiune din ce in ce mai atragatoare pentru cei care vor sa isi creasca afacerile sau sa se exprime intr-un mod interactiv.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri