De asemenea, agentia a avut anul trecut un profit net in crestere fara de cel de 36.200 de euro din 2012, insa managerul nu a precizat care a fost avansul.

„Orientarea si specializarea companiei in zona de digital sunt principalele motoare care au generat aceste rezultate. De asemenea, atentia acordata segmentului de performance media a dus la atragerea de bugete suplimentare din partea clientilor existenti dar si din partea celor care au intrat in portofoliul companiei anul acesta, printre care Gothaer, Veka, CCIFR si My passport travel”, a explicat Tomescu.

BPN are 12 angajati si clienti din domenii precum farma, auto, financiar-bancar, asigurari si retail.

Pentru 2014 vor o crestere similara cu cea de anul trecut

„Pentru anul acesta urmarim o crestere la nivelul celei din 2013, prin continuarea dezvoltarii in zona digitala si prin diversificarea portofoliului de clienti. Vom continua sa punem accentul pe zonele de performance media, servicii digitale si de mobile marketing”, a afirmat sefa agentiei de media.

Ileana Tomescu afirma ca investitiile in achizitia de spatiu publicitar, de circa 300 de milioane de euro de anul trecut, nu vor inregistra o fluctuatie importanta anul acesta.

Citeste si:

„Anul acesta nu cred ca vor exista fluctuatii majore, cel putin daca ne uitam la evolutia pietei in ultimii doi ani. Este adevarat ca Ordonanta de Urgenta din aprilie 2013 a tulburat echilibrul intregii industrii. In plus, fata de birocratia imensa pe care a generat-o, a trebuit sa ne repliem rapid, sa gasim solutii prin care sa putem functiona in continuare, ca industrie. Pentru 2014 nu ne asteptam la modificari semnificative in ceea ce inseamna reglementarea industriei”, afirma managerul BPN Romania.

Utilizarea mobile marketingului va conta foarte mult anul acesta

Tomescu mai spune ca 2014 va fi un an marcat de precautie si in care va fi foarte important pentru companii sa isi inteleaga consumatorii.

„Lucrurile s-au schimbat fata de acum 4-5 ani, atunci cand un spot la televizor determina instant cumpararea. Astazi, traim intr-o lume profund digitala, iar companiile trebuie sa se adapteze la noile reguli ale jocului. Decizia finala a consumatorului trece astazi prin mai multe filtre, de aceea prezenta in online si in social media, precum si utilizarea mobile marketingului vor conta foarte mult in 2014. Pe de alta parte, desi anul acesta este unul electoral, campaniile electorale au o durata limitata, astfel incat nu vor influenta semnificativ piata. In plus, acestea sunt reglementate diferit fata de cele comerciale, astfel incat nu putem sa vorbim de o influenta directa asupra industriei”, spune Ileana Tomescu.

Brand Programming Network (BPN) Romania este fosta agentie Brand Connection, o companie lansata in 2004 de catre Lowe Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, si care s-a rebranduit sub acest nume in urma cu doi ani. BPN este o companie de media care a fost lansata in 2012 de catre gigantul american Interpublic.

Brand Connection devine Brand Programming Network. Vor sa creasca cu 50-70% in urmatorii doi ani

Brand Connection devine Brand Programming Network. Vor sa creasca...

Lowe Romania face parte din Interpublic, unul dintre primii cinci jucatori in domeniul comunicarii la nivel mondial, din 1995. Grupul condus de Veronica Savanciuc include agentiile Lowe & Partners (creatie), Initiative (media), GolinHarris (PR), SeniorHyper (digital) Medic One (comunicare medicala), BPN (media), Mobile Works (marketing pe dispozitive mobile).