Zaga Brand, agentie care are in portofoliu companii precum Policolor Romania si New Kopel Group, va coordona activitatile de comunicare corporate, business to business si marketing pentru KLG Europe Romania, unul dintre principalii furnizori de servicii de logistica de pe piata locala, cu afaceri de 21 de milioane de euro in 2012.

Astfel, agentia se va ocupa in urmatorul an de dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare.

„Noi vom continua sa facem tot mai bine ceea ce stim iar de comunicare si marketing se va ocupa o echipa de profesionisti; ne bucuram sa avem in echipa agentia Zaga Brand, care va actiona inclusiv ca departament KLG de PR si marketing”, a declarat Dragos Geletu, managing director al KLG Europe Romania.

KLG Europe, un grup olandez infiintat in 1918 si cu afaceri de 105 milioane de euro in urma cu doi ani, este prezent in Romania din 2006.

Compania cu centrul in Bucuresti detine alte sase centre pentru distributie in tara, la Bacau, Brasov, Constanta, Craiova, Cluj-Napoca si Timisoara, care insumeaza o capacitate totala de depozitare de peste 50.000 mp.

Printre clientii companiei se numara Domo Retail, LG, Panasonic, 3M, Timken, Akzo Nobel, Adidas, Wrigley, Orange, Den Braven, Red Bull, Natuzzi, Recas, Koyo, Brenntag, Dohler, Riso Scotti, IPSO, Pigna, Ericsson, Coty.

Pe de alta parte, Zaga Brand este o agentie independenta activa pe piata din Romania din octombrie 2005. Managementul este format din Silvia Teodorescu si Cristian Teodorescu, doi specialisti cu 14 ani de experienta in presa si marketing direct.

Compania are 11 angajati si ofera servicii care includ PR, marketing, creatie, marketing direct, Interactive & New Media, BTL, dezvoltare de produse editoriale (publicatii corporate, publicatii interne, reviste specializate B2B), productii TV independente.

Zaga Brand are clienti precum Policolor Romania, Sixt Rent a Car si Sixt Leasing Operational, AAA Auto, Union Motors, Afcon Electra Romania.

Sursa foto: http://www.klg-logistics.com/

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri