Astfel, agentia se va ocupa in urmatorul an de dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare.

„Noi vom continua sa facem tot mai bine ceea ce stim iar de comunicare si marketing se va ocupa o echipa de profesionisti; ne bucuram sa avem in echipa agentia Zaga Brand, care va actiona inclusiv ca departament KLG de PR si marketing”, a declarat Dragos Geletu, managing director al KLG Europe Romania.

KLG Europe, un grup olandez infiintat in 1918 si cu afaceri de 105 milioane de euro in urma cu doi ani, este prezent in Romania din 2006.

Compania cu centrul in Bucuresti detine alte sase centre pentru distributie in tara, la Bacau, Brasov, Constanta, Craiova, Cluj-Napoca si Timisoara, care insumeaza o capacitate totala de depozitare de peste 50.000 mp.

Citeste si:

Printre clientii companiei se numara Domo Retail, LG, Panasonic, 3M, Timken, Akzo Nobel, Adidas, Wrigley, Orange, Den Braven, Red Bull, Natuzzi, Recas, Koyo, Brenntag, Dohler, Riso Scotti, IPSO, Pigna, Ericsson, Coty.

Pe de alta parte, Zaga Brand este o agentie independenta activa pe piata din Romania din octombrie 2005. Managementul este format din Silvia Teodorescu si Cristian Teodorescu, doi specialisti cu 14 ani de experienta in presa si marketing direct.

Compania are 11 angajati si ofera servicii care includ PR, marketing, creatie, marketing direct, Interactive & New Media, BTL, dezvoltare de produse editoriale (publicatii corporate, publicatii interne, reviste specializate B2B), productii TV independente.

Zaga Brand are clienti precum Policolor Romania, Sixt Rent a Car si Sixt Leasing Operational, AAA Auto, Union Motors, Afcon Electra Romania.

Sursa foto: http://www.klg-logistics.com/