Image Promotion prezinta 3 noi membri ai echipei sale, sositi recent in agentia de pe Virgil Plesoianu:

Ana-Maria Marinescu s-a alaturat echipei Image Promotion ca Senior Account Executive. Ana-Maria vine cu o experienta de peste 2 ani in domeniul relatiilor publice, dobandita in agentiile Ogilvy PR si Prais Corporate Communications. Ana-Maria a absolvit Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, Universitatea din Bucuresti, si a interactionat pentru prima data cu specialistii in PR ca Presedinte PRIME Romania Asociatia Europeana a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare, Filiala Romana. Ana iubeste foarte mult animalele, iar daca nu ar fi ales domeniul comunicarii i-ar fi placut sa fie ... dog sitter.

Florin Ionescu este noul Account Assistant al agentiei Image Promotion. Cu toate ca a facut cunostinta de putin timp cu domeniul relatiilor publice, Florin se poate lauda cu o medalie de aur la Olimpiadele Comunicarii din acest an, la sectiunea de Comunicare Politica. Florin are 21 de ani si este student la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, sectia Relatii Publice si Publicitate.

Timpul liber si-l petrece cu prietenii prin oras, neavand (inca) hobby-uri excentrice, specifice oamenilor care lucreaza in domeniul comunicarii.
Isi doreste o masina sport, deoarece crede ca se potriveste cu stilul sau de viata.

Citeste si:

Marius Munteanu s-a alaturat echipei Image Promotion in calitate de Art Director. Absolvent al Facultatii de Comunicare si Relatii Publice si masterand al cursurilor de E-Business din cadrul Facultatii de Cibernetica, Marius a fost dintotdeauna fascinat de domeniul comunicarii.

Impartindu-si timpul intre examene si diverse job-uri sezoniere, Marius a decis ca in anul 2 de facultate sa se angajeze fulltime pentru o companie multinationala de consultanta Louis Berger Group. Timp de aproape 2 ani, el a ocupat pozitia de Graphic Designer, elaborand de la elementele grafice specifice identitatii vizuale, pana la textele pentru diferitele materiale de prezentare.
Urmatorul pas in evolutia sa profesionala a fost acela de a fi copywriter in cardul agentiei Brands&Bears. Aici a avut ocazia sa lucreze pentru clienti precum: JTI, Unilever si BIC.

Atunci cand este departe de agentie, Marius evadeaza din plictisul cotidian fie prin intermediul unui death match de Unreal Tournament, fie prin intermediul lecturilor. Marius accepta cu placere provocarile, si crede ca, in principiu, daca faci ceva din pasiune, este imposibil sa dai gres.