Anul acesta va inseamna o reasezare a lucrurilor dupa adoptarea ordonantei de urgenta pe televiziune din 2013, iar pentru ca media nu va mai fi “vaca de muls a agentiilor” va fi mai multa presiune pe creatie, a declarat pentru wall-street.ro, Irina Pencea, partener al agentiei de publicitate Jazz Communication.

“Cred ca va fi mai multa presiune pe creatie sa livreze si din punct de vedere financiar, acum ca media nu mai este vaca de muls pentru multe dintre agentiile din piata. Si asta inseamna ca ar trebui sa se echilibreze presiunea pe fee-uri, astfel incat sa permita agentiilor sa genereze valoare adaugata atat ca si proiecte cat si ca rezultate financiare si sa functioneze ca businesssuri solide”, a explicat Pencea.

Jazz Communication este o agentie de creatie fondata in 2012 de catre Irina Pencea (partener), Valentin Suciu (partener si creative director) si Diana Benko (partener si BTL director), trei publicitari cu peste 15 ani experienta pe piata locala.

Compania a avut anul trecut o cifra de afaceri in crestere cu circa 10% fata de veniturile de aproape un milion de euro din 2012.

Vrem ca in 2014 sa pastram acelasi nivel al afacerilor

“Am depasit ce ne propusesem. A fost un an de crestere predominant din clienti existenti, dar in care am demarat si cateva parteneriate cu potential de viitor. Ne propunem sa pastram aproximativ acelasi nivel al cifrei de afaceri si anul acesta si sa ne diversificam portofoliul de clienti astfel incat sa avem cat mai multe oportunitati creative. Vom continua sa facem ce stim mai bine: idei de comunicare care se manifesta in orice mediu”, afirma Irina Pencea.

In prezent compania lucreaza pentru companii si branduri precum Provident, Lay’s, Star, Krax, Muller, Vichy Romania, Grand Cinema Digiplex, La Roche-Posay, Dr. Oetker, Reckitt Benckiser, World Vision, Volksbank, Medlife.

Sefa Jazz Communication afirma ca piata de media va creste anul acesta datorita alegerilor si ca probabil anumite agentii de creatie vor avea de castigat de pe urma evenimentelor electorale.

“Se intampla de fiecare data, si asta lasa loc unor tunuri, dar nu este o crestere sustenabila a pietei. Online-ul va fi in continuare teritoriul de crestere si de curaj din partea clientilor, chiar daca nu reprezinta inca ponderea cea mai importanta a activitatilor de comunicare. Au fost cateva exemple de campanii foarte reusite in online in 2013 si cred ca standardele vor fi si mai sus pentru 2014”, mai spune Pencea.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri