Anul trecut compania a avut afaceri de 530.000 de euro, mai mult cu 10-15% fata de 2012.

"In 2013 am luat multe decizii importante care au vizat, in mare masura, partea de dezvoltare si reorganizare a structurii companiei", afirma Popescu.

Vor sa dezvolte segmentul de BTL

De asemenea, agentia a investit anul trecut in zona de audio, video, foto si grafica si a lansat un departament de relatii publice

"Sectorul BTL este si el in plina reorganizare si intentionam sa-l dezvoltam in 2014", mai spune managerul.

Seful Sud Est Top Production nu a oferit detalii exacte despre cum se asteapta sa evolueze compania in acest an, dar a precizat ca spera intr-o crestere a veniturilor.

“Nu cred ca exista cineva care sa isi propuna doar sa supravietuiasca. Nu ar avea nicio logica. Sigur ca nu a fost si nu va fi usor pentru o casa de productie independenta, o companie mica, in comparatie cu gigantii afiliati la companii internationale. Iar 2014 nu se anunta un an cu cresteri spectaculoase ale bugetelor de publicitate. Dimpotriva, trendul este unul de scadere. In ceea ce ne priveste, vom merge pe serviciile care ne-au adus cele mai mari satisfactii si in 2013. Vom continua sa dezvoltam zona de grafica, de productie audio si video si vom pune accentul pe studioul foto”, mai spune el.

Printre clientii Sud Est Top Production se numara DDB International, DB Schnecher, Astra Asigurari, SOS Satele Copiilor, Adventix, La Fantana. De asemenea, compania a dezvoltat mai multe proiecte prin fonduri europene REGIO.

Nu ne influenteaza alegerile, nu avem clienti din zona politica

Chiar daca anul acesta este unul electoral, Popescu afirma ca Sud Est Top Production nu va fi influentata de alegerile europarlamentare si prezidentiale.

Citeste si:

“Avand in vedere ca noi nu suntem in nici un fel implicati in campanii politice, in ce ne priveste nu vom simti o diferenta din punctul asta de vedere, in 2014. Pentru piata, in general, sigur ca va conta intr-o oarecare masura. Vor aparea bugetele de campanie, va exploda segmentul outdoor, va reveni publicitatea electorala pe la televiziuni, va mai creste probabil si online-ul. Una peste alta, se va vedea cred o crestere a pietei, dar nu una spectaculoasa”, explica Sorn Popescu.

Anul trecut investitiile in publicitate au fost estimate la aproximativ 295 de milioane de euro, aproximativ 60% dintre acestea fiind pe televiziune (183 de milioane de euro). Acestea au fost urmate de internet (cu bugete de 46 de milioane de euro), OOH (out-of-home: panotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare) cu 28 de milioane de euro, print si radio- fiecare cu bugete de aproximativ 19 milioane de euro.

Pe de alta parte, majoritatea managerilor de media estimeaza ca bugetele pentru promovare vor stagna ori vor creste cu pana in 5% anul acesta.

Printre principalii jucatori pe piata de audio video se numara Multimedia Est, Castel Film, Saga Film si Tandem Film.