Romanii aloca in medie doar o ora si jumatate pe luna pentru a participa la spectacole de teatru, a merge la cinema si pentru vizite la galeriile de arta, iar cititul, in timpul liber, ocupa doar 13 minute pe zi si timpul dedicat lecturii scade odata cu varsta, potrivit unui studiu al INS, citat de Mediafax.

Cu vizitele, aniversarile, conversatii in familie sau cu prietenii si conversatii telefonice, romanii consuma in medie 39 de minute zilnic. In schimb, isi fac timp doar trei minute pe zi (90 de minute pe luna) pentru divertisment si cultura (spectacole de teatru, cinema, galerii de arta etc.).

Acelasi timp, de 3 minute pe zi, potrivit datelor INS, este dedicat zilnic ascultarii radioului, iar pentru activitati religioase, intruniri politice se aloca un sfert de ora.

Dintre celelalte modalitati de petrecere a timpului liber, cititul ocupa, in medie, 13 minute zilnic, durata care scade in functie de varsta. Astfel, copii de 10-14 ani citesc in timpul liber in medie 26 de minute zilnic, tinerii de 15-24 ani 19 minute zilnic, iar persoanele de 25 ani si peste in medie 10-12 minute zilnic.

Pentru sport si activitati in aer liber, romanii dedica in medie 16 minute zilnic, mai mult barbatii (20 de minute), fata de femei (12 minute).

Copiii fac sport sau au diverse activitati in aer liber timp de 41 de minute pe zi, tinerii de 15-24 ani, 37 de minute zilnic, iar persoanele in varsta de 65 de ani si peste nu petrec in medie pe zi mai mult de 8 minute cu activitati sportive sau in aer liber.

In timp ce necasatoritii petrec timpul in aer liber si cu activitati sportive in medie 30 de minute zilnic, persoanele divortate si cele casatorite aloca numai 10-11 minute zilnic, iar cele vaduve, in medie 6 minute.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri