In 2013 compania a avut o cifra de afaceri de peste doua milioane de euro, mai mare cu circa 22-25% comparative cu 2012, datorita proiectelor in zona digitala si a castigarii de noi clienti. In 2011, compania a avut afaceri de 1,7 milioane de euro si un profit net de circa 50.000 de euro, conform Ministerului de Finante.

Pentru 2014 managerul estimeaza un avans de 10-15% al cifrei de afaceri, cresterea fiind determinata de proiectele de digital, mobile marketing, comunicare financiara, dar si comunicare business to business.

“In ultimii ani, in ciuda faptului ca piata de comunicare per ansamblu s-a micsorat dramatic in contextul crizei, ne-am crescut nivelul veniturilor si cota de piata sam cunoscut o crestere accelerata in teritorii cheie – digital PR si mobile marketing. Astazi, principalul nostru obiectiv tine de consolidarea portofoliului de clienti si continuarea integrarii intre specializari”, afirma Nastase.

Printre clientii GolinHarris se numara AFI Cotroceni, AFI Europe, AFI Ploiesti, Bancpost, BASF, Centrofarm, Colgate-Palmolive (Romania), Electrolux, Focus Copii Disparuti, Franklin Templeton Investments, History Channel, Johnson&Johnson, KPMG, LIDL, Mercedes-Benz Romania, Nuance Communications, Orange Romania, Parlamentul European, Reprezentanta Bucuresti, PeliFilip, PepsiCo, Salesianer Miettex, Schneider Electric Romania, SofMedica, Titan-GoodMills, tocmai.ro, Transavia, Unilever (Lipton), URBB–United Romanian Breweries Bereprod, VEKA Romania, Vicomte A., X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul).

Compania, parte a grupului de comunicare Lowe Romania, are 30 de angajati.

Citeste si:

“Cel mai rapid creste, firesc, comunitatea specialistilor in digital, aceasta triplandu-se si fiind in continuare crestere. De curand am recrutat aproape exclusiv pe Facebook, un nou specialist in digital in echipa noastra si cautam sa angajam un coleg nou in domeniu. Divizia de comunicare corporate are o echipa puternic specializata in comunicare financiara. Nu stiu cate agentii de PR din Romania mai au astazi in echipa un doctor in economie. Divizia corporate este una dintre echipele dinamice, in care astazi cautam sa angajam. Si, cum PR-ul nu mai este ce-a fost candva, graphic designeri si absolventi de teatru sunt astazi pe radarul nostru”, mai spune sefa GolinHarris.

Legat de evolutia pietei de comunicare in 2014, Nastase afirma ca anul a inceput mai bine decat in 2013 datorita managerilor si antreprenorilor care si-au dat seama ca esential sa comunice pentru a-i pastra pe consumatori conectati cu brandul.

“Vedem ca daca cifrele de afaceri declarate de top 25 agentii, piata a avut o crestere de fix 10%, de la 30 la 33 milioane euro intre 2011 la 2012. Nu este deloc o mirare faptul ca primele 10 agentii in acest top fac peste 66% din piata, adica mai bine de 20 milioane euro. Pentru 2014, estimez o usoara crestere pe palierul cifra de afaceri si va fi in mod deosebit interesant de urmarit evolutia companiilor din top zece”, a mai spune Hortensia Nastase.

Top: cele mai mari 25 de agentii de relatii publice

Top: cele mai mari 25 de agentii de relatii publice

GolinHarris Bucuresti este membra a grupului de companii Lowe din care mai fac parte Lowe&Partners (creatie), Initiative (media), BPN (media), Seniorhyper (comunicare digitala), Mobile Works (mobile marketing) si Medic One (comunicare medicala).