Astfel, compania ar putea ajunge la o cifra de afaceri de aproape 2,8 milioane de euro

Anul trecut agentia a avut o cifra similara cu cea din 2012, cand a raportat un business de 2,3 milioane de euro si un profit net de 56.000 de euro.

„A fost un an greu, dar important pentru noi pentru ca am stabilit premisele cresterii pe care ne-o dorim in 2014. Deocamdata este dificil sa anticipam cu acuratete evolutia lui 2014, dar prognozam o crestere de 20% pentru agentia noastra. Un lucru este cert: anul acesta va fi cel putin la fel de intens precum cel care a trecut, vom munci mai mult, insa asta nu inseamna decat tot atatea oportunitati de crestere”, a explica managerul Porter Novelli Public Relations.

De asemenea, incepand cu 20 februarie, agentia Nicola&Partners Public Relations (cunoscuta ca Nicola Porter Novelli), devine, ca denumire juridica, Porter Novelli Public Relations, parte a grupului de comunicare The Group si filiala romaneasca a agentiei internationale Porter Novelli, apartinand Omnicom, unul dintre cei mai mari jucatori in domeniul comunicarii la nivel global.

Vor sa extinda gama de servicii si sa inoveze in evaluarea reputatiei

Compania cu 18 angajati se va concentra pe doua directii anul acesta: extinderea gamei de servicii si solutii acordate portofoliului actual de clienti si inovatia in materie de instrumente de evaluare a reputatiei.

Citeste si:

Sorina Mihai nu a precizat cati clienti are compania in prezent si nici care sunt acestia, insa a precizat ca agentia are clienti din domenii precum servicii financiare, industrie, FMCG, IT sau farma, dar si clienti din sectoarele emergente.

„In cazul majoritatii clientilor nostri, vorbim despre parteneriate de lunga durata, ceea ce spune foarte mult, avand in vedere volatilitatea din ultimii ani a pietei”, afirma Mihai.

Noua normalitate: eforturi mai mari

Piata locala de relatii publice a fost evaluata anul trecut la aproximativ 30 de milioane de euro, iar pentru 2014, sefa Porter Novelli Public Relations nu estimeaza schimbari importante in ceea ce priveste evolutia acesteia ca valoarea sau a bugetelor rulate de clienti.

„Insa vom vorbi, cu siguranta, de solutii mai eficiente si optimizate din punct de vedere financiar, venite din partea agentiilor. In 2014, piata de relatii publice va creste din inovatie si adaptabilitate in cele mai stricte sensuri ale cuvintelor. Vom vedea o miza tot mai consistenta pe mediul digital, fie ca vorbim despre site-uri generaliste, dedicate, bloguri sau retele sociale. Totodata, echipele care vor implementa solutiile de comunicare vor fi mai suple si mai flexibile, vor avea capacitatea de a veni cu idei si tactici noi care sa genereze rezultate masurabile in timp real pentru clienti. Pana la urma, la asta se reduce totul. Si, sa nu uitam, de eforturi mult mai intense decat pana acum. Este noua normalitate la care ne raportam cu totii”.

Sorina Mihai, despre tendintele care vor caracteriza piata locala de PR in 2014

Comunicarea omnichannel. In sensul in care comunicarea digitala regleaza unghiul si „sonorul” campaniilor, dar ea se construireste prin capitalizarea a ceea ce se intampla si se comunica offline. In tandem cu mediul digital, va creste si partea de partajare de continut video prin campanii adaptate, cu o adresabilitate extinsa.

Dincolo de aceste tendinte “palpabile”, in 2014 vom vedea o atentie sporita catre necesitatea regandirii sau crearii, acolo unde este cazul, a ceea ce inseamna managementul reputatiei. Iar aici, un rol foarte important il va juca transparenta, care va stimula increderea la nivelul publicurilor si, implicit, o consolidare a relatiei cu acestia, care se transpune, intr-un final, in rezultate masurabile. Daca vom gandi procesul comunicarii ca pe o serie de succesiuni logice de tipul cauza-efect, vom reusi cu siguranta sa oferim nu doar solutii de comunicare, ci solutii „destepte” de comunicare.