Aceasta este una dintre cele mai importante decizii luate de The Washington Post dupa ce, anul trecut, cotidianul american a fost cumparat de Jeff Bezos, fondatorul si directorul executiv al retailerului online Amazon.
"Aceasta decizie este un mijloc pentru noi de a putea lucra cu alte ziare si parteneri din tara, care au operatiuni in print si online, pentru a contribui la cresterea valorii abonamentelor pe care le ofera si pentru a expune continutul publicat de The Washington Post unei audiente mai mari", a declarat Stephen Hills, presedintele The Washington Post.
Ziarele locale vizate de acest parteneriat sunt Dallas Morning News, care apare in Texas, Honolulu Star-Advertiser din Hawaii, Toledo Blade din Ohio, Minneapolis Star Tribune din Minnesota, Pittsburgh Post-Gazette din Pennsylvanie si Milwaukee Journal Sentinel din Wisconsin.
Cumparat in urma cu sase luni de fondatorul Amazon, Jeff Bezos, The Washington Post a introdus inca de acum un an un sistem de taxare a continutului sau online, destinat cititorilor care nu sunt abonati ai versiunii pe hartie a publicatiei.
Cititorii The Washington Post care nu sunt abonati ai publicatiei in print pot sa citeasca gratuit 20 de articole pe luna postate pe site-ul ziarului.
Pe de alta parte, potrivit theverge.com, accesul gratuit la continutul online al celor sase publicatii locale va fi oferit doar abonatilor "premium" la aceste ziare. Nu este insa foarte clar ce presupune a fi abonat "premium", mai scrie theverge.com.
Conform sursei citate, programul de accesare gratuita a continutului digital al celor sase publicatii partenere The Washington Post va fi lansat in luna mai.
In prezent, un abonament la continutul online postat pe site-ul The Washington Post costa 9,99 de dolari pe luna. De asemenea, un abonament care ofera acces atat la continutul de pe site-ul The Washington Post, cat si la aplicatiile publicatiei costa 14,99 dolari pe luna, mai scrie theverge.com.