Blaga este responsabil de elaborarea planului de afaceri, a strategiei de marketing si vanzari si este direct implicat in dezvoltarea afacerilor companiei si relatia cu partenerii si clientii grupului Wave Division.

"Imi doresc sa aduc o contributie reala la cresterea afacerilor grupului, dezvoltarea portofoliului de clienti si a segmentului ei de piata”, a declarat Sorin Ioan Blaga, managing director, Wave Division.

Managerul are o experienta de peste 20 de ani ani in domeniul marketingului si comunicarii, dintre care treisprezece petrecuti la Philip Morris Romania. Ultimul post ocupat in cadrul Philip Morris Romania a fost cel de director marketing Romania si Bulgaria.

De asemenea, a fost timp de patru ani vicepresedinte (grup director) marketing si comunicare in cadrul Rompetrol (2007-2011) si pentru un an director de marketing al trustului Adevarul Holding (2011-2012).

Citeste si:

Sorin Ioan Blaga este cadru didactic asociat la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA si al Masterului in Marketing, Publicitate si Relatii Publice organizat de SNSPA in parteneriat cu The University of Sheffield.

Sorin Ioan Blaga a studiat la Facultatea de Automatica si Calculatoare din cadrul Universitatii Politehnice din Iasi si detine un MBA obtinut la Open University Business School din Marea Britanie.

Wave Division este o agentie de implicare a consumatorului cu o activitate de peste 14 ani si o retea dezvoltata in 72 de orase.

Printre clientii companiei cu afaceri de 4,26 milioane de euro in 2012 se numara P&G, Lidl, Tuborg, De Silva Group, Tchibo, Heidi, Mega Image, Cora, Julius Meinl, Royal Canin, Strauss, Promenada, Pepsi Lay’s, Parmafood, Covalact, Wopa, Axa Asigurari, Rio Bucovina, Esarom, Aquaris Veritas, Indesit, Smartree, Forraiker, Mc Donald’s, Coca Cola, Real Hypermarket, Danone, Heineken, Hochland, L’Oreal, Reckitt Benckiser si Samsung.