BMW a fost anul trecut brandul cu cea mai buna imagine in top 100, insa anul acesta a coborat pe locul 3 cu un scor de 77,2, fiind devansat de Walt Disney si Google, cu un scor de 77,3 fiecare. Tot pe locul 3 se afla si Rolex cu un scor de 77,2, mentinandu-si pozitia din 2013.

Dintre marcile auto, Daimler este pe pozitia 2 in ceea ce priveste reputatia. In top 100, Daimler a coborat pe locul 8 anul acesta cu un scor de 75,4 de pe locul 5 anul trecut, fiind intrecut de Sony, Canon si Apple.

Pe locul 3 in industria auto este Volkswagen, care a mai urcat un loc in top 100 anul acesta, de pe 13 anul trecut, pe locul 12 cu un scor de 74,9. In fata VW sunt marcile Lego, Microsoft si Samsung.

Citeste si:

Pozitia 4 in industria de profil, in ceea ce priveste reputatia la nivel global, o detine Toyota cu un scor de 71,6. In top 100, compania japoneza a urcat anul acesta pe locul 32, de pe 37 anul trecut.

Locul 5 il detine Honda, cu un scor de 70,9. In clasamentul general, marca japoneza a coborat pe pozitia 42, de pe 35 cu un an in urma.

Peste 55.000 de consumatori au participat anul acesta la studiul realizat de Reputation Institute.