Potrivit avocatilor, companiile producatoare de tigarete electronice vizeaza in special publicul tanar, o practica publicitara interzisa marilor jucatori din industria tutunului. Acestia le cer producatorilor de tigarete electronice sa renunte la publicitatea pe radio si TV.

Cifra de afaceri a jucatorilor din industrie s-a dublat in fiecare an incepand cu 2010, vanzarile atingand anul trecut valoarea de 2 mld. dolari. In prezent, industria nu este reglementata, ceea ce le permite producatorilor sa isi promoveze marcile dupa cum doresc, inclusiv pe TV, unde reclamele la tutun sunt interzise de 40 de ani.

Sase mari producatori de tigarete electronice au cheltuit anul trecut pe marketing si promotii 59,2 mil. dolari, in timp ce una dintre aceste companii si-a majorat bugetul de marketing cu 300%. In afara de TV si radio, companiile mai utilizeaza in mod frecvent retelele de socializare, incheind contracte cu celebritati sau folosind plasarea de produse in cadrul filmelor.

In SUA, piata tigarilor electronice va ajunge in acest an la circa 2 miliarde de dolari. Intreaga piata a tutunului se ridica la circa 100 de miliarde de dolari.

Tigari electronice: SUA fac primii pasi spre limitarea folosirii device-urilor

Tigari electronice: SUA fac primii pasi spre limitarea folosirii...

Sursa foto: Tigari electronice, Shutterstock.com