In prima campanie publicitara, Lars Ulrich este una dintre cele šase persoane alese de compania Carlsberg pentru a concepe elementele de design pentru viitoarele sticle de bere ale brandului danez. Campania se intituleaza "Stand Out Collection", iar Carlsberg a creat un spot publicitar de šase minute cu Ulrich, filmat la San Francisco.

Pentru acest proiect, Lars Ulrich a ales o fotografie realizata de Ross Halfin in mai 2012, pe Stade de France, la Paris, in timpul turneului european al trupei Metallica, scrie Mediafax.

Totodata, rockerul american de origine daneza a fost ales de compania Gammel Dansk, un alt producator de bere daneza, pentru a aparea intr-o campanie similara, intitulata "Not Like The Others". Ulrich apare in noua reclama a firmei daneze ši va face parte din juriul unui concurs care va acorda o serie de premii unor persoane individuale sau unor grupuri care "merg impotriva curentului".

"Pentru mine, Gammel Dansk este ceva foarte, foarte special... E fantastic sa pot sa ofer premii unor oameni care sunt unici in diverse aspecte", a spus muzicianul.

Citeste si:

Marele premiu de la acest concurs este de 100.000 de coroane daneze - aproximativ 18.500 dolari - iar caštigatorul va fi sarbatorit printr-o petrecere speciala in noiembrie 2014.

Trupa Metallica lucreaza in aceasta perioada la compunerea pieselor pentru cel de-al 10-lea album de studio din cariera, insa grupul american nu a anuntat pentru moment nici data la care va intra in studiourile de inregistrari, nici data la care va fi lansat noul material discografic.

Una dintre cele mai apreciate formatii rock din istorie, Metallica s-a infiintat in 1981. De-a lungul carierei, a lansat noua albume de studio, trei albume live, doua EP-uri ši a vandut peste 100 de milioane de discuri in toata lumea, fiind recompensata cu noua premii Grammy. Metallica poate fi considerata cu ušurinta una dintre cele mai bune ši mai influente trupe heavy metal ale anilor '80. In loc sa se alinieze trendului stabilit de restul formatiilor de gen, trupa a ales sa fie mai accesibila, in acelaši timp extinzand granitele genului trash, folosind viteza ši volumul nu doar din principiu, ci chiar pentru a sublinia structurile complicate ale compozitiilor.

Metallica a sustinut trei concerte in Romania, dintre care cel mai recent in vara anului 2010, la Festivalul Sonisphere.