Actionarii operatorului elen de telecomunicatii OTE au aprobat un acord de licentiere intre Deutsche Telekom, Romtelecom si Cosmote Romania, prin care cei doi operatori din Romania vor dobandi dreptul de utilizare a brandului "Telekom".

La adunarea generala au participat actionari reprezentand 67,97% din capitalul OTE, se arata intr-un comunicat al operatorului elen de telecomunicatii. Actionarii au aprobat incheierea acordului de licentiere intre Deutsche Telekom, Romtelecom si Cosmote Romania, precum si termenii de baza ai acestuia, anunta Mediafax.

Rebranding Romtelecom Cosmote

Potrivit informatiilor publicate pe site-ul OTE in 8 aprilie, in urma acordului cu Deutsche Telekom, Romtelecom si Cosmote Romania vor dobandi dreptul de utilizare a brandului "Telekom". Acordul va intra in vigoare odata cu semnarea acestuia si va avea o durata de valabilitate nedeterminata.

Romtelecom si Cosmote Romania vor putea, prin acest acord, sa inregistreze in Romania o denumire corporatista care sa contina numele "Telekom" si sa o foloseasca in si in afara tarii.

Cei doi operatori de telefonie vor putea sa foloseasca marca Deutsche Telekom pentru oferirea, distributia si promovarea serviciilor si produselor licentiate. Marca va putea fi utilizata in magazinele licentiate, cladiri, echipamente, documentele de afaceri, imbracamintea angajatilor, adresele de email, precum si la inregistrarea domeniilor de Internet.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri