Cam asta se intampla in noua campanie realizata de Odyssey pentru promotia de vara de la Rompetrol. Vara oamenii se simt mai liberi, sunt mai spontani, fac lucruri noi si drumuri noi. Isi consuma energia si se reincarca la Rompetrol. De aceea poarta semne de energie care atrag privirile celor din jur.

Pentru a-si masura mai usor nivelul de energie fiecare participant la promotie primeste un EnergoQuarq - un instrument sofisticat de monitorizare a evolutiei cuantelor de energie, inventat de Odyssey si brevetat de Rompetrol.

Teoria pare complicata, dar practic, pentru consumatori lucrurile sunt foarte simple. Clientii Rompetrol primesc puncte pe care le pot transforma in premii de diverse forme si culori, intre care se remarca rosul celor trei Alfa Romeo 159.

Promotia este comunicata la televizor, la radio, in presa, outdoor si materiale pos. Semnele de energie au prins viata in spotul tv, filmat pe parcursul a doua zile in locatii insorite ca Mamaia, Constanta si Slobozia, sub coordonarea Castel Film.

Regia a fost semnata de Charlie Watson, responsabil si pentru campania de imagine Rompetrol si pentru spotul Fill&Go. Muzica a fost compusa de David Rossi. Pentru postproductie multumim echipei Abis Studio.

Echipa Rompetrol: Corina Vasile marketing director, Radu Soare senior brand manager, Mihai Dinculescu marketing executive
Echipa Odyssey Ana Tautu, Florina Moisi art director, Valeriu Borcos, Mihai Preda copywriter, Laura Frunza account director, Andreea Balan account manager