Astfel, noua strategie include in continuare programele blockbuster care au atras milioane de romani. Directorul general al PRO TV, Aleksandras Cesnavicius, care s-a alaturat postului in urma cu cinci luni, sustine ca va duce mai departe imaginea de success pe care PRO TV si-a construit-o in ultimii 20 de ani ca post TV si companie de media digitala, se arata intr-un comunicat de presa al companiei.

Totodata, PRO TV anunta ca programele sale de succes, deja istorice, Vocea Romaniei, Masterchef si Las Fierbinti vor continua in grila de toamna. De asemenea, un numar mare de vedete pe care romanii au ajuns sa le iubeasca – Andreea Esca, Oana Cuzino, Andi Moisescu, Catalin Maruta, Andra, Cabral si alte nume importante – vor continua sa faca istorie la PRO TV, alaturi de echipe de producatori, editori, reporteri si alti profesionisti.

Mona Segall se muta la Antena 1, dupa 20 de ani de PRO TV

Mona Segall se muta la Antena 1, dupa 20 de ani de PRO TV

"PRO TV se afla intr-o pozitie unica, fiind singura statie TV membra a unei organizatii internationale, CME, o companie de media si divertisment cu operatiuni in sase tari din Europa Centrala si de Est, cu o populatie totala de 50 de milioane de locuitori. CME este compania de televiziune numarul 1 in toate pietele pe care opereaza, reprezentand o scoala inegalabila de excelenta si divertisment TV, construita de persoane emblematice in ultimii aproape 20 de ani. Principalul nostru avantaj este accesul talentelor locale la expertiza si know-how-ul internationale, o caracteristica unica in peisajul televiziunii din Romania, de care beneficiaza, in final, telespectatorii PRO TV. De asemenea, afilierea internationala garanteaza verticalitatea, independenta politica si profesionalismul indubitabil al politicii departamentului de stiri, care reprezinta coloana vertebrala a unei statii TV", a declarat Aleksandras Cesnavicius, director general PRO TV.

In martie 2014, canalul PRO TV a atras cea mai mare cota de audienta din istoria masurarii audientelor TV din Romania, in randul publicului tinta principal (adulti cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, care locuiesc in zone urbane). Astfel, canalul PRO TV a avut o cota de audienta de 28,8%, mai mult decat dublu fata de cel mai apropiat competitor. PRO TV este singura companie de media si divertisment din Romania care face parte dintr-un grup lider in Europa Centrala si de Est, CME - Central European Media Enterprises.

Sursa foto: Mediafax foto