Prima campanie de CSR a Dorna, “Grija pentru copii”, este o continuare a parteneriatului cu Salvati Copiii si a programelor derulate de brand sub platforma Dorna Baby. Planul de donatii a avut in vedere imbunatatirea conditiilor de ingrijire a nou-nascutilor prematur.

Proiectul a fost lansat in colaborare cu regizorul Tudor Giurgiu, care a surprins intr-un scurt-metraj postat pe YouTube povestea llincai, o fetita nascuta prematur, dar si a familiei sale. Campania a fost sustinuta de un plan de comunicare integrat, incluzand activitati de ATL, PR, media, digital si in-store, desfasurandu-se sub sloganul “Impreuna putem avea grija de ei”.

Un alt proiect inclus in campanie, adresat mamelor de copii nascuti prematur, a fost “Fereastra de Speranta”, care a presupus transformarea geamului de la salonul de Terapie Intensiva a maternitatii Polizu din Bucuresti intr-un panou cu mesaje de sustinere.

"Relatia pe care un brand o construieste cu fiecare din consumatorii sai trebuie sa fie in primul rand una umana"

Citeste si:

„Relatia pe care un brand o construieste cu fiecare din consumatorii sai trebuie sa fie in primul rand una umana, iar consumatorii nostri ne-au fost alaturi inca de la inceput in acest proiect. Acestia au urmarit “Povestea Ilincai” pe canalul de YouTube, au trimis mii de mesaje de sustinere pe Fereastra de Speranta instalata in maternitatea Polizu si ne urmaresc pe pagina de Facebook a brandului, isi impartasesc povestile si isi ofera sfaturi”, spune Raluca Vlad, Brand Manager Dorna.

Premiera pentru Dorna: campanie de CSR prin care au fost modernizate 15 maternitati

Campania a implicat un plan de donatii directionat catre sectiile de neo-natologie ale maternitatilor din tara. Proiectele derulate in 2013 au rezultat in strangerea unei sume de 660.000 lei, prin care 15 maternitati au fost dotate cu echipamente medicale de specialitate. Strangerea banilor s-a facut prin donarea a 1 ban din contravaloarea fiecarei sticle de apa minerala Dorna vandute, iar pentru completarea sumei necesare investitiilor, Dorna a contribuit cu fonduri din bugetul propriu.

Achizitionarea echipamentelor medicale s-a facut de catre Asociatia Salvati Copiii, dupa un studiu prin care s-au identificat necesitatile din spitale si maternitati. Lista completa a maternitatilor dotate in campania “Grija pentru copii” este disponibila pe site-ul www.grijapentrucopii.ro.

Raluca Vlad a precizat ca bugetul de promovare al brandului pentru 2014 este acelasi ca anul trecut, iar campania va continua si anul acesta. Suma donata se preconizeaza a fi similara celei de anul trecut.