In prezent, compania are prezenta in 150 de locatii cu aproximativ 450 de ecrane. “Segmentele noi pe care le atacam au legatura cu aplicatiile de mobile, interactivitatea in locatii cu trafic mediu si mare, dar si produse noi care raspund unor nevoi imediate si care vor fi asociate evident si cu vanzarea de publicitate pe ecrane”, spune el.

Intrebat care sunt cele mai profitabile amplasari, directorul companiei nu raspunde direct. “Profitabilitatea tine intotdeaua de cuantumul investitiei initiale si de modelul de business. Tintim satisfactia tuturor partilor implicate, tinand cont insa si de un ROI de 12 – 16 luni. Proiectele noastre speciale, dedicate unor retele nisate, sunt in proportie de 80%. In rest ne ocupam de noi linii de business care isi vor atinge maturitatea incepand din 2015. In prezent cele mai mari venituri provin din retelele corporate si proiecte speciale, in proportie de 90%”, detaliaza el.

Compania, care are din 2009 o subsidiara si in Franta, urmareste anul acesta cresterea afacerilor cu 30%, urmand ca din 2015 “sa culeaga roadele” proiectelor la care inca lucreaza.

Provocari in acest business

Digital Signage inseamna retele de televiziune cu circuit inchis, pentru medii din afara locuintelor, adaptate din punct de vedere al continutului pentru locul in care sunt destinate. Avantajul este faptul ca nu sunt invazive fiind plasate acolo unde oamenii nu au prea multe variante de petrecere a timpului, unde asteapta ceva – precum la metrou – si acele cateva momente de “infotainment” sunt binevenite.

Cu toate acestea, desi acest model este pe piata de zece ani, Andrei Dumitru spune ca “a fost si inca este o provocare sa putem explica de la primul contact cat de versatile sunt sistemele Digital Signage, atat timp cat clientul nu a mai avut contact cu astfel de tehnologii, sau este inca ancorat in mijloacele traditionale de comunicare”.

Citeste si:

In ceea ce priveste concurenta, Dumitru subliniaza ca “din punct de vedere al celor care incearca sa ia o cota de piata, este facil sa inchei un deal de vanzare hardware si software si poate doar atat, dar pentru client nu este suficient sa ii pui solutia in brate si sa il lasi practic cu un dezavantaj clar de operare”.

Social media va fi punctul forte

“Avem mai multe linii de business in plan, toate au legatura cu Digital Signage, interactivitate si promovarea la locul de vanzare. Vom crea din nou o retea HoReCa asa cum am avut in trecut, insa de aceasta data social media este punctul forte. Ne vom concentra si pe galeriile comerciale, hypermarketuri, universitati, oriunde exista target pentru advertiseri si comunicatori”, mai spune directorul companiei, fara sa ofere informatii mai exacte.

Compania va mai angaja anul acesta pe segmentul de programare IT, creare de continut dar si pe vanzari, pe anumite segmente nisate. “Probabil ca spre inceputul lui 2015 ne apropiem de 25 de angajati. Suntem in schimb destul de eficienti iar din punct de vedere resurse umane, nu consideram necesar ca avem nevoie de ne ramifica extrem de mult structura organizationala. Ne ajuta tehnologia”, mai spune Andrei Dumitru.

Cum ti se pare continutul si plasarea ecranelor companiei? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.